Word-documenten blijven 150%

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Ik gebruik Word2000 en krijg regelmatig iets ter redactie toegestuurd, op 100%. Zelf zet ik dan dat doc. op 150%. Vóór ik het terugstuur zet ik het dan weer op 100, maar dat beklijft niet, want als ik het erna weer open staat het weer op 150%. Weet iemand een oplossing?
Heb Normal.dot gecheckt, die staat gewoon op 100%.

Alvast bedankt voor je antwoord,
I.

Ja, tussentijds opgeslagen (na het terugzetten naar 100%). En dan bij opening is het 150.

als je een blanco worddocument opent, hoe opent dit dan? In 100 of 150? Als het in 150 opent probeer dan eens dáár het beeld terug te zetten op 100 en dan gelijk weer Word af te sluiten.

Daarna de excercitie met dat opgestuurde document nog eens proberen?

Laatst bewerkt:
De blanco heb ik teruggezet naar 100. Nieuwe documenten openen nu ook op 100. Maar het document dat ik terug wil sturen, opent nog in 150. En erna de blanco ook weer op 150. Vreemd he.

Wat als je hetgeen ik voorstelde in mijn vorige bericht nogmaals doet. (dus naar 100 zetten een leeg document en gelijk Word weer afsluiten)
Hierna dat opgeslagen document openen (dat opent dan in 150) en dan éérst terugzetten naar 100 en dan weer bewaren.
Vervolgens Word afsluiten en dan weer testen (leeg document openen en ook daarna hét document openen).

Ben benieuwd. Erg logisch is het idd. niet wat Word doet.

Welke beeldweergave gebruik je ?
heb je al bij de instellingen bij menubalk/extra/opties/weergave gekeken ?

Hallo Pasja, ik heb je laatste aanwijzingen opgevolgd, maar het resultaat blijft hetzelfde. Ik heb het ook met oudere documenten geprobeerd, bijv. een doc. dat op 125% opgeslagen was ... ook dat blijft na terugzetten naar 100, saven en sluiten, bij heropening op 125.

Snb: ik gebruik de afdrukweergave.
Het menu dat je noemt: onder extra/opties/weergave zie ik niet iets staan over In- of Uitzoomen.

Om deze instelling vast te houden moet je ook een wijziging in het document aanbrengen. Dus niet alleen de weergave aanpassen en opslaan.

Pas de weergave aan.
Daarna typ je bijvoorbeeld een letter en deze delete je direct weer.
Daarna opslaan, dan wordt de weergave volgens mij wel vastgehouden.

Jen, bedankt! Dit is het inderdaad.
Je moet er maar op komen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan