word documenten samenvoegen en omgekeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

panneken

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2009
Hallo,

Zit met een probleem waar ik me geen raad mee weet, en zelf niet weet of er een oplossing voor is.
Ik heb 2 word documenten (enquetes) die ik zou willen samenvoegen. Hiervoor zal ik een formulier moeten maken veronderstel ik.
Wanneer deze ingevuld zijn, zou ik deze op een zo eenvoudig mogelijke manier terug uit elkaar moeten kunnen halen (met de antwoorden) en terug mijn 2 word documenten hebben.

Heeft iemand hier een antwoord op ?

Groeten

Als je niet met Word 2007 werkt, kan dat prima in de Overzichtsweergave; daar vind je knoppen om een Hoofddocument te maken, en Subdocumenten in te voegen.
In jouw geval maak je dan een nieuw Hoofddocument, waar je de twee enquetes als subdocument invoegt.
Je kunt daarna op elk willekeurig moment het document inklappen of uitvouwen, en altijd je documenten apart bewerken.

Wat de eerste opmerking betreft: ik werk zelf niet met 2007, omdat ik mijn gezondheid nog te lief heb, dus ik heb daar geen ervaring mee, maar uit een andere vraag op het forum kreeg ik de indruk dat die optie er niet meer inzit. Lang leve Microsof!

Michel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan