Word documenten samenvoegen tot 1 document

Status
Niet open voor verdere reacties.

yaba66nd

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2012
Naar het voorbeeld van een bericht uit dec. 2004 heb ik geprobeerd documenten samen te voegen tot 1 document. Het lukt niet, er gebeurt niets. Ik heb geen pc-ervaring. Ligt het aan mij of komt het doordat ik Office 2010 heb?

Zou je misschien een linkje naar dat artikel kunnen opduikelen. Ik (en ik vermoed anderen ook) ken niet alle artikelen van 2004 uit mijn hoofd. Voor 2005 was het een ander verhaal geweest :d

Ik heb een print er van gemaakt. De tipgever is Joost Verdaasdonk. MOS Master. De tip lijkt ingezonden op 2 december 2004, 19:49; de tip: Invoegen/Bestand ff naar gewenste bestand bladeren en klaar is klara!

Kan nog iets met de versie van de documenten zelf te maken hebben.

Als je beide documenten opent en dan de inhoud overzet met behulp van knippen en plakken, lukt het dan wel?

Alvast bedankt voor de hulp. Knippen en plakken kreeg ik al van de uitgever als tip. Vanmiddag komt iemand het voordoen. Maar het ging er om dat men beweerde dat het sneller kan. Ook op een andere site zag ik dat.

Groet
Herman Collé

Dat is nog maar de vraag of dat sneller is. Bij knippen/plakken heb je het voordeel dat je enkel de tekst kunt selecteren en niet de opmaak. Kan een voordeel zijn, zeker als de opmaak van de documenten verschillend is.

De pcman van Welzohandig zei ook al dat knippen/plakken niet zo veel werk is. Nogmaals bedankt.

De teksten zijn samengevoegd/geplakt in 1 nieuw document. Hier lijkt het A4 formaat kleiner in lengte en breedte. Ik moest zinnen inkorten! Hoe kan dat?

Kijk eens naar de sectie instellingen; ik vermoed dat je normaal geplakt hebt, en niet <Plakken Speciaal>, <Tekst zonder opmaak>.

Het plakken gebeurde inderdaad normaal, zoals de pcman het voordeed. De tekst is al aangepast. Ik maakte me wat zorgen omdat het een gedichtenbundel in rijm in A4 formaat is die nu POD uitgegeven wordt.
De teksten iets korter lijkt wel goed. Ik wilde als beginneling graag weten wat gebeurd kan zijn, waar het aan ligt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan