Word-documenten uitwisselen

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinho

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2000
Berichten
79
Ik hoop dat dit de juiste plek is voor deze vraag.
Ik wil een bestand uit WORD van PC A naar WORD van PC B brengen ZONDER diskette of CD-rom.
Het WORD-document is naar hotmail te zenden. De layout is dan weliswaar niet dezelfde als van WORD, maar als het document vanuit hotmail teruggeplaatst zou kunnen worden naar WORD van PC B, dan zou de layout weer dezelfde kunnen zijn als die van WORD van PC A.
Echter, hoe krijg ik het bestand vanuit hotmail weer in WORD (van PC B) ????
Wie weet hier een antwoord op of een andere dan de genoemde manier?
 
Zip het bestand en verstuur het dan naar pc B dan zou het bij uitpakken daar weer een gewoon word bestand moeten zijn.
 
Waarom gebruik je geen e-mail?
 
Doet ie toch met hotmail?
 
Ja sorry, je hebt gelijk maar als je het Word-bestand als bijlage toevoegt in een mailbericht dan begrijp ik niet waarom de indeling wijzigt. Misschien als je een "normale" (pop) e-mail account gebruikt dat het wel goed gaat
 
Ik denk dat hij gewoon het document kopieert vanuit Word en in zijn mail plakt. Op de andere computer doet hij dan het omgekeerde. Natuurlijk dat dan de opmaak en layout volledig verandert. :rolleyes:

Klik gewoon in Hotmail als je een nieuwe mail aan het aanmaken bent op 'Bijlage toevoegen', selecteer je Word-bestand en verzend de mail.
 
Gewoon zoals hierboven aangegeven wordt, alles rarren of zippen. Voorkomt problemen en is in mijn ogen het makkelijkst..
 
Word-document uitwisselen

Alle Members en Moderatoren, bedankt.
Probleem is opgelost. Dat ik daar zelf niet ben opgekomen, foei, foei. Nieuwe mail plus bijlagemet Word-document naar jezelf sturen. Op PC B de mail ophalen,bijlage openen en voila..... het Word-document is beschikbaar op PC B.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan