Word documenten verkleinen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sportingboy

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2004
Hey,
misschien een rare vraag maar ik zou tientallen pagina's van Word willen verkleinen, zodat er 9 (verkleinde)pagina's ofzo op een A4 blad kunnen worden afgedrukt.
De bedoeling is om van het boek dat ik op de pc heb dmv het lettertype te verkleinen een mini-boekje te kunnen maken, wat heel handig is.
Hopelijk kan iemand mij helpen!!

Kijk eens bij Bestand -> pagina-instelling

Daar vind je de optie meerdere pagina's. Deze kun je op katern zetten op boekjes mee te printen. Misschien is dit handig voor jou.

hmm, ja maar het zou dus ook bvb 9 verkleinde bladzijden op een A4 blad moeten kunnen afdrukken en dat zie ik daar niet bij staan. Zodat mijn boekje veel kleiner is dan A4
thx

Het probleem is dan wel dat ik uren bezig ben alles in de tabellen te krijgen. Is er geen software die dat voor mij kan doen?
thx

Als je printer meerdere pagina's op 1 pagina kan afdrukken, dan ben je snel klaar.
Kadertje om elke pagina i dan wel handig.
Of het leesbaar is, is een tweede, maar dat vraag je niet.

Kan je printer dat niet, dan zal je Word zo gek moeten zien te krijgen.
Lettergrootte verkleinen, afstand tussen regels aanpassen, marges van de pagina aanpassen, etc.
Dan ook nog tabellen maken.

Erg veel werk dus!

groet,
Dave.

Hoeveel pagina's

eerst in een tabel vak zetten, dan krijg je een lange kolom. Wel je kolom breedte vast zetten op 6 cm.

En dan maar knippen en plakken.

9 pagina's kost mij 5 minuten.

Maar hoe ga je het inbinden, eerst knippen en dan plakken, dan ben je wel lang bezig.

Maar er zijn copiers die boekje maken kennen. Dan geef je hem A4 tjes hij verkleint het en zet het in de juiste volgorde op papier.

Hoef je het stapeltje alleen nog dubbel te vouwen en je hebt een boekje in A5 formaat.

Eric.

OK thx allemaal nu moet ik nog een goede manier vinden om het samen te zetten.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan