word doet de spellings controle in t engels

Status
Niet open voor verdere reacties.

traion

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 aug 2004
Berichten
3
eey k heb ene probleem
bij word gaat alles op t engels bij de spelligns controle k kan het nie verandere via F7 lukt t nie want dan spingt ie terug op engels hebbe jullie ene iets ???

alvast bedankt
 
Zet in het configuratiescherm je toestenbord op de instelling VS International en Nederlands.
 
Ik hoop dat er iemand hier is die je bij jouw probleem kan helpen, want ik kan je vraag niet goed lezen.
Een goed werkende spellingscontrole lijkt mij in jouw geval geen overbodige luxe ;)
 
We leven in een land met een heleboel dialecten Nanette. Maar..........net zoals Wim kwam ik er best uit ;)
 
ik snap het niet

ik kan je volgen tot dat je bij het Configuratiescherm op toetsenbord klikt maar dan snap ik het niet meer

Zet in het configuratiescherm je toetsenbord op de instelling VS International en Nederlands. zeg jij

dat lukt niet.
de optie is der niet
 
Klik even met je rechter muisknop op de balk onderin je scherm. Ga vervolgens naar "Werkbalken" en klik "Taakbalk" aan. Als het goed is krijg je nu een knop voor toetsenbord. Klik hier rechts op en kies voor instellingen.
 
ik snap niet welke werkbalk

Dat wil ik best doen mar k snap niet welke balk je bedoelt dus kan ik der rest ook niet doen
onderaan bij mij is een balk met

Pg1 Se1 1/1

zo begint het dus als jij een andere bedoelt meld het dan even
 
hoe kom ik daar

als ik via cofigratiescherm toetsenbord kies krijg ikzie kijk maar dus ?? wat moet ik doen
 

Bijlagen

  • kijk maar.jpg
    kijk maar.jpg
    33,2 KB · Weergaven: 76
Mijn plaatje laat niet "toetsenbord " zien.
Landinstellingen staat er .
 
Als je ooit taal hebt uitgeschakeld lukt dit niet meer.
Op het moment dat je uitschakeld krijg je een verhaaltje hoe en waar je weer kunt inschakelen.

Als Traxion dit ooit heeft gedaan wordt het dus zoeken.

Traxion, met de balk bedoelt Wim je taakbalk onderin.
Die waar start links staat en de klok uiterst recht.

Klik daarop rechts. Vervolgens kies je voor werkbalken.
Kijk dan eens of er een vinkje voor taalbalk staat staat.

In ieder geval kun je via start/configiratiescherm/landinstellingen kijken of daar Nederland (Nederlands) staat.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan