Word en Excel adressenbestand koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lazell

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2011
Hallo,

Ik heb een probleem met het koppelen van het adressenbestand in Excel naar Word. In de brief heb ik enkele opsommingstekens staan. Maar dit loopt in brief 2 door. Dus:
Brief 1: - 1. blablabla - 2. blablabla - 3. blablabla
Brief 2: - 4. blablabla - 5. blablabla - 6. blablabla

Maar ik wil niet dat het doorloopt. Bij elke brief moet de nummering opnieuw beginnen. Dus:
Brief 1: - 1. blablabla - 2. blablabla - 3. blablabla
Brief 2: - 1. blablabla - 2. blablabla - 3. blablabla

Hoe voorkom ik dat de nummering doorloopt? Het is helaas geen optie om bij elke brief de nummering aan te passen, of de nummers te vervangen door streepjes/bolletjes.

Bedankt!

Met vriendelijke groet,

Ik snap niet helemaal wat je aan het doen bent; ik vermoed dat je een Samenvoeging probeert te maken, maar dat je het verkeerde type hebt gebruikt. Kun je een voorbeeldje maken?

Bedankt voor je reactie. Sorry dat ik zo onduidelijk ben, ik ben een leek op dit gebied.

Ik heb een standaardbrief. In het midden ergens van die brief staat een aantal opsommingstekens (1/tm6). Wanneer ik vanuit mijn adressenlijst een adres wil toevoegen voor de volgende ontvanger(s) loopt het fout. De brief staat er netjes en alles is correct, behalve de opsommingstekens. Ipv dat in mijn 2e brief de opsommingstekens weer vanaf 1 beginnen, beginnen ze bij 7. Heel vervelend, want dit staat natuurlijk zeer slordig. Ik werk overigens in Word 2007.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan