word en excel op palm

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Hoe kan ik Word en Excel bestanden gebruiken op een Palmpje?
Vogens de verkoper (tweedehands) moet dat kunnen...

Palmpje.... toch niet van de wereldwinkel?

Laat even weten welk Palmpje je hebt en welk windowtje je gebruikt.

;-) ik wou dat het er een van de WW was... had ik nu vast volop zon!

Nee, het is "maar" een TungstenT. En mijn PC werkt onder W-XP-SP2.

Jammer!
Iemand anders misschien?

Ik heb al wel mijn betaande word en excel bestanden van de pc op de palm kunnen zetten (documents to go en sheets to go) maar als ik ze nu op de palm ga bewerken, en ik werk op de pc aan die bestanden, hoe krijg ik dan alle gegevens "ingevoerd" in een soort "eind-bestand"?
Ik bedoel: als ik HotSync uitvoer, welk bestand overschrijft welk bestand....?

>>>Ik bedoel: als ik HotSync uitvoer, welk bestand overschrijft welk bestand....?<<<

Dat zou onder 'Custom' moeten staan. Wanneer daar
"Synchronize" staat dan worden beide zijden op hetzelfde niveau gebracht. Op de Palm bijgewerkt zou dan op een bijgewerkte versie op de desktop moeten leiden.

(post door Kees, man van Marianne)

Ja, dat werkt! Bedankt.

Maar nu heb ik weer een andere vraag. Ik heb eea op mijn pc gedaan. Om wat dingen uit te proberen.
Vanaf heden ga ik met de palm in combinatie met een latop werken. Maar.... ik kan niet synchroniseren op de laptop. De systeembeheerder van mijn werk heeft eea geinstalleerd, zou moeten werken...

Nou las ik ergens anders dat je Documents to go op één pc kunt laten uitwisselen. Is dat zo?? Hoe kan ik at dan overschakelen zodat ik voortaan met de laptop kan synchroniseren?

Je kunt op meerdere PC's de Palm synchroniseren mits de naam waaronder je synchroniseert op alle computers gelijk is. Wanneer je de synchronisatie start dan test de palmdesktop eerst of de naam op de computer en de Palm gelijk is, zo ja dan wordt gesynchroniseerd.

Zitten zoals bij mij meerdere computers in het netwerk met op alle de palmdesktop met dezelfde naam, dan vraagt het systeem bij de start met welk systeem gesynchroniseerd moet worden. Heel krom maar het werkt.

Ik denk dat wanneer je zowel thuis als op het werk met je Palm synchroniseert, ook eerst de vraag zal worden gesteld, of je wilt synchroniseren met DIT systeem of een ander.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan