Word er helemaal gek van-Taskbar

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickcurazon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 nov 2006
Bij het naar beneden plaatsen van een window(rechtsboven in de window), komt hij niet op mijn taskbar, maar verdwijnt helemaal.
Hij sluit niet, want als ik de windows task manager open, is betreffende window er nog.
Dit gebeurt bij alle geopende windows, dus van Explorer, maar ook bijvoorbeeld van Messenger.
Wat moet ik doen, want zo kan ik echt niet werken!!!! Please help me out!!!!!!

Probeer deze register-tweak eens. Download het reg-bestandje naar je Bureaublad, dubbelklik er op en ga akkoord met toevoeging aan het register. Na afloop de PC herstarten. Is het verbeterd?

Probeer deze register-tweak eens. Download het reg-bestandje naar je Bureaublad, dubbelklik er op en ga akkoord met toevoeging aan het register. Na afloop de PC herstarten. Is het verbeterd?

Beste Boeing!!

Erg bedankt voor je snelle antwoord!! Helaas is er na uitvoering niets veranderd. Bij het naar beneden zetten, zie ik de window naar beneden gaan, maar hij verdwijnt in het niets.
De Windows task manager laat de window nog steeds actief zien en zo kan ik de window dus ook weer actief op m'n desktop maken. Nog andere suggesties?????

Ik geef deze registerfix meer kans. Is een vbs-scriptje. Ga akkoord met sluiten van Windows Explorer. Ik ben benieuwd.

Bron: Kelly's Korner, regel 240 links.

Laatst bewerkt:
Gelukkig maar. :) Wil je de vraag nog even op opgelost zetten? :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan