[Word & Excel 2007] DDE werkt niet meer goed bij brieven samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Butka

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2009
Berichten
24
Ik gebruik nu een nieuwe adressenlijst, waarin de koppen (bedrag, adres etc) zo'n pijltje hebben waarin je filters kunt aanpassen (ik weet niet hoe dat gemaakt is). Ook ligt het op Blad 5.
Maar als ik DDE gebruik voor Afdruk Samenvoegen, pakt hij Blad 1 i.p.v. Blad 5. :S

En als ik geen DDE gebruik, krijg ik voor een datum een hele vage code (zoals 40549 i.p.v. 7 januari 2011) en de bedragen worden zonder komma’s en de nodige decimalen weergegeven (10000,4 i.p.v. 10.000,40).

Wat moet ik allemaal precies instellen op Excel en Word (beide 2007) om dit probleem op te lossen?
Hoe kan Word weer de DDE pakken?
 
Laatst bewerkt:
Het probleem heb ik per toeval al opgelost met de volgende truc:
Voordat ik de excelgegevens in een brief ga samenvoegen, moet ik eerst Excel met het bestand afsluiten en dan pas in Word samenvoegen.

Evengoed bedankt voor jullie hulp :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan