Word formulier met HTML probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

bigelow

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Ik heb een formulier gemaakt in Word waarbij ik in plaats van de standaard tekstblokken nu gebruik maak van de Webwerkset mogelijkheden. Dit ziet er visueel gezien veel aantrekkelijker uit en je kan in de pulldown menu's veel meer items kwijt.
Echter bij gebruik duurt het inlezen van zo'n formulier van zo'n 300 kb groot ongeveer 20 seconden en in Word met XP zelfs een minuut. :(
Bij een aantal gebruikers loopt het formulier zelfs niet of zitten een aantal velden gewoon op slot. Weet iemand raad ? Heeft iemand hier ook ervaring mee ?
Op ons bedrijf gebruiken we Word 2000 met Windows 2000.

Laatst bewerkt:
Probeer het eens in 2007-formaat. (kijk op officewebsite voor addon voor 2007 formaat te kunnen openen met eerdere versie van office), dit formaat is veel 'lichter' dan het eerdere formaat.

Probeer het eens in 2007-formaat. (kijk op officewebsite voor addon voor 2007 formaat te kunnen openen met eerdere versie van office), dit formaat is veel 'lichter' dan het eerdere formaat.

Heb ik gedaan, helaas werkt geen enkel HTML veld meer. Het inlezen gaat weliswaar stukken sneller maar formulier is dus niet bruikbaar.
Wat ik ook opmerk is dat de HTML velden nu aan te klikken is alszijnde in de edit-mode terwijl het niet zo is. De edit-mode staat gewoon uit. Misschien een bug in Word 2000 ?
Ik zal het eens thuis proberen op mijn Office 2007 hoe dat gaat.

Heeft iemand al eens eerder formulieren gemaakt met HTML velden erin ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan