Hello !
Zou het mogelijk zijn om in een Excel macro gegevens op te halen uit een Word-bestand?
Bijvoorbeeld iets in de zin van (wat nu volgt is zware fantasie):
Ik herhaal het nogmaals, bovenstaande code is puur imaginair en dient slechts om mijn probleem enigszins te verduidelijken. Ik moet er nog wel bij vermelden dat het Word-bestand invulvelden bevat.
Bij voorbaat dank & groeten,
MDN111.
Zou het mogelijk zijn om in een Excel macro gegevens op te halen uit een Word-bestand?
Bijvoorbeeld iets in de zin van (wat nu volgt is zware fantasie):
Code:
Sub Excelmacro()
dim cString as string, oWord as object, oFile as object
set oWord = Word.application
set oFile = oWord.OpenFile ("Myfile.doc")
cString = oFile.Bookmark.Myref.value
...
'Hier gaan we met cString verder om te doen we we nodig hebben in de Excel-toepassing.
...
oFile.Close
set oWord = Nothing
End sub
Ik herhaal het nogmaals, bovenstaande code is puur imaginair en dient slechts om mijn probleem enigszins te verduidelijken. Ik moet er nog wel bij vermelden dat het Word-bestand invulvelden bevat.
Bij voorbaat dank & groeten,
MDN111.