Word heeft excel info nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

anansie

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2003
Berichten
313
Ik heb een brief in Word gemaakt en een spreadsheet in Excel.
In excel staan 100 relaties met adressen en een kenmerk.
Hoe kan ik automatisch de adressen en kenmerken in Word zetten en ook nog op de juiste plaats in Word?
 
Kijk eens onder Extra, Brieven en verzendlijsten.
In Word 2003 wordt je verder stap voor stap door het proces heen gevoerd.
 
kan ik dit ook gebruiken om een bestellist in een wordt document te plaatsen?
 
kan ik dit ook gebruiken om een bestellist in een wordt document te plaatsen?
het is eigenlijk een andere vraag, dus een nieuw topic. maar ja, het kan. je moet dan gewoon zorgen dat je een code hebt voor de dingen die je wil bestellen en enkel deze samenvoegen.

steven
 
kan ik dit ook gebruiken om een bestellist in een wordt document te plaatsen?

Je vraag is niet erg duidelijk, wil je één item in de brief plaatsen, of de hele lijst?
Wat wil je precies doen?
 
heb een bestellijst gemaakt in excell. hier komen drie kolommen uit met te bestellen onderdelen. Deze lijst zou ik nu graag naar mijn standaardbestellingsfax verplaatsen. Uiteraard kun je knippen plakken maar zou dit graag dmv een macro doen.
 
Ik heb daar geen ervaring mee, ik los zulke dingen altijd op door het Word document in Excel te plaatsen.

Even iets meer werk qua lay-out maar ziet er afgedrukt net zo goed uit als in Word.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan