thomasvaer
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 nov 2009
- Berichten
- 20
Ik wil Access query-gegevens in Word gebruiken in Office2007.
Met gegevens uit de tabellen in Acces lukt dat prima maar niet met die van een query.
Begin gaat prima in Word: Verzendlijsten -> Samenvoegen -> Adressen selecteren -> Gegevensbron selcteren, accdb-file kiezen, maar dan zie ik alleen maar "Tabel selecteren"!
Als je de keuze moet maken waarmee je wilt koppelen staan de queries gewoon helemaal niet genoemd! Het dacht dat 'vroeger' wel gedaan te hebben en snap er dus niets meer van.
Is er soms een optie in Acces waardoor er met queries niet meer te koppelen is? Is er iets stuk gegaan? Wordt ik een dagje ouder?
Bij voorbaat dank voor ieder nuttig antwoord.
Met gegevens uit de tabellen in Acces lukt dat prima maar niet met die van een query.
Begin gaat prima in Word: Verzendlijsten -> Samenvoegen -> Adressen selecteren -> Gegevensbron selcteren, accdb-file kiezen, maar dan zie ik alleen maar "Tabel selecteren"!
Als je de keuze moet maken waarmee je wilt koppelen staan de queries gewoon helemaal niet genoemd! Het dacht dat 'vroeger' wel gedaan te hebben en snap er dus niets meer van.
Is er soms een optie in Acces waardoor er met queries niet meer te koppelen is? Is er iets stuk gegaan? Wordt ik een dagje ouder?
Bij voorbaat dank voor ieder nuttig antwoord.