Dit zijn de instellingen zoals ze nu staan bij mij in Word.
Word liep vast en ik kon niets anders meer doen dan noodgedwogen Word af te sluiten, wat hij overigens vanzelf deed zodra ik ergens maar op klikte.
Nu staan er op het bureaublad twee documenten.

Het orginele document zonder ~ tekens enzo, dat is nog een oude versie als ik die open. Het andere document, degen met ~tekens, die krijg ik niet geopend want dan vraagt hij welke taal ik wil, en ik zie 4 regels met vierkante blokjes.
Ook met de eerste keer openen van het Word document zag ik links in beeld 'hersteld document' staan maar ook dit was de oude versie nog.
Ook in de Word installatie map (bij Applications) op m'n C schijf staat niet een backup, wat ik wel bij de helpfunctie terug kan zien. Dat zal waarschijnlijk wel te maken hebben dat ik het vinkje niet had aanstaan van backups automatisch aanmaken zoals je hierboven kunt zien.
Maar dat document met ~tekens erin, dat is toch een soort tussentijds automatisch opgeslagen document?
Naja ik heb om 21.57 het document voor het laatst opgeslagen en dat opent hij nu steeds, maar 4 uur verder nu is er behoorlijk wat bijgetypt. Ik laat de computer nu ook de hele nacht aanstaan omdat ik anders bang ben dat ik al helemaal alles kwijt raak.
Wie o wie kan mij helpen?
Laatst bewerkt: