Word loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robinn95

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2009
Hallo

Sinds eergisteren heb ik een probleem met mijn Word 2007. Het programma draait op een XP met SP2. Wanneer ik Word open en iets wil typen of op enter klik, krijg ik meteen een foutmelding met de vraag "rapport verzenden" of "niet verzenden", waarna word afsluit en weer opnieuw opstart. Dit probleem blijft zich maar herhalen. Denken jullie dat herinstalleren zal helpen of moet ik iets anders proberen?

Eerst maar eens beginnen met het starten van Word in Veilige modus: Ctrl-toets erbij vasthouden, en dan op de vraag of Word in Veilige modus moet worden gestart, dit bevestigen.

Heb je het probleem daar niet, dan zal een invoegtoepassing etc. schuldig kunnen zijn. Kijk hier voor het in- en uitschakelen van invoegtoepassingen. Hopelijk kom je er dan achter welke invoegtoepassing(en) 'de schuldige' is.

Het kan overigens ook liggen aan een fout geïnstalleerde printer etc., dus 100% garantie dat (het uitschakelen van) invoegtoepassingen de oplossing biedt.

Succes,

Tijs.

Ook een NL variant gevonden van die webpagina over invoegtoepassingen in Office2007: hier

Succes,

Tijs.

Zelfs in veilige modus krijg ik hetzelfde probleem. :rolleyes:
Als ik even verder doorklik dan kom ik op het volgende scherm (zie bijlage).

Bijlagen

• foutmelding.PNG
    foutmelding.PNG
    17,3 KB · Weergaven: 93
Er staat een 0xc0000005 melding in, dus een probleem met (het benaderen van) geheugen door (een onderdeel van) Office.

Lijkt me een goed plan om Office maar eens opnieuw te installeren, nadat je het hebt gedeïnstalleerd.

Kijk of het probleem weg is. Indien niet, doe een geheugenscan van een uurtje of 3 door het branden van een geheugentest-cd, die je hier kunt downloaden ("ISO image for creating bootable CD (Windows - zip)"). Die uitpakken en het resulterende .iso bestand branden met Nero (Recorder -> Burn Image) of ImgBurn (Write image file to disc).
Je moet opstarten van die cd. Het geheugen wordt dan automatisch getest.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Bij Office 2003 was het een fout in de invoegtoepassing van de Nederlandse spellingscheck.
Ze anders je spellingscheck eens uit. Misschien dat dit het verhelpt.

Mij is het overkomen bij Office 2003, dus of het bij Office 2007 dezelfde fout is, kan ik niet garanderen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan