Ok, twee dingen: je normal.dotm.docx is geen sjabloon, maar, zoals de extensie al zegt, een Word document. Dus daar kan ik nog steeds niet zoveel aan zien, want ik heb mijn eigen normal.dotm en wat ik zie in een extern Word document wordt dus 'over' mijn eigen normal.dot gelegd.
En, tweede ding, dat werkt in beginsel dus ook voor het andere document, want daar zie ik dus nog steeds niets vreemds aan. Ook die tekst wordt opgemaakt volgens mijn eigen Normal.dotm.
Dat gezegd hebbende: tabellen, waar jouw vraag (nog steeds?) over gaat, zijn tekstelementen. Die worden niet beïnvloed door sjablonen. Hooguit, als je een standaard opmaak hebt voor tabellen, wordt een tabel bij een andere gebruiker opgemaakt volgens de sjabloon instellingen bij die gebruiker. Maar een tabel blijft gewoon een tabel.
Ik heb jouw tekstdocument in een tabel gezet, en ik durf te wedden dat jij hem nu ook in een tabel ziet, en dat dat niet hetzelfde is als wat jij beschrijft in je vraag.
Wellicht handig dus om je vraag nog eens extra te verduidelijken door een schermafbeelding te maken van wat jij ziet. Op die manier kunnen we hopelijk er achter komen wat er nu wérkelijk speelt.
Overigens vermoed ik dat je de optie <Weergeven/Verbergen> aan hebt staan; een optie waarmee je verborgen en niet-afdrukbare tekens kunt zien op het scherm. Dat ziet er een beetje vreemd uit als je niet gewend bent om daar mee te werken. Maar dat wordt dus direct duidelijk als we een schermafdruk zien van een (nieuw) Word document.