Word office 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric1

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2001
Goedemiddag,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, heb word van office 2000, als ik het "beeld" normaal zet en ik begin te typen wordt maar de helft van het blad gebruikt, als ik het "beeld" op afdrukweergave zet gebuikt ie wel de hele pagina.

Kan iemand mij uitleggen dat als ik het "beeld" op normaal zet dat ik ook de hele pagina gebruik en niet de helft.

Alvast bedankt,
Eric

Goedenavond Andre, bedankt voor je reactie maar ik kon niets er over vinden in het boek.

Ok, uit de Help van mijn Office 2000:

Mijn document is te breed voor het scherm
U kunt de tekst 'opnieuw laten omlopen' (dat wil zeggen, de lengte van de regels opnieuw aanpassen), zodat de tekst in het documentvenster past. Als u in de normale weergave of de afdrukweergave werkt, kunt u de regellengte als volgt aanpassen. Klik op Opties in het menu Extra, klik op het tabblad Weergave en schakel vervolgens het selectievakje Maximale breedte in.

Als u de tekst wilt verkleinen zodat deze in de normale weergave of de afdrukweergave in het documentvenster past, klikt u op In- en uitzoomen in het menu Beeld en selecteert u vervolgens de optie Breedte.
Opmerkingen
Als u wilt dat de tekstomloop in Microsoft Word automatisch opnieuw wordt uitgevoerd, moet u de weergave volgens weblay-out inschakelen.

Houd er rekening mee dat het wijzigen van de vormgeving van een document op het scherm geen invloed heeft op de vormgeving van het afgedrukte document.

Dus: Extra, Opties, Weergave, & dan Maximale breedte UIT vinken.
Anders: Onder Bestand, Pagina-instelling, Marges controleren.
andre@home bedoelde: Beeld, In- en uitzoomen.

Goedemorgen Knight, ik ga dit vanavond uit proberen.

Mvg,
Eric

Goedemiddag Knight, ik heb het beeld met 150% vergroot, ben er tevreden mee.

Bedankt voor het meedenken.
Eric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan