Word onthoudt persoonlijke instellingen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ansje

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Als ik in Word (2002) knoppen aanmaak of andere instellingen aanpas, zijn deze na het opnieuw opstarten van Word weer weg.

Ik heb office al opnieuw geïnstalleerd en Normal.dot vervangen, maar dat mag niet helpen.
In andere Office programma's is dat probleem niet.
Wel bij de andere accounts op dezelfde compter.

Opslaan

In welk bestand sla je de knoppen op. Dit moet namelijk Normal.dot zijn.

Want als je dit doet in een document (bijvoorbeeld document1) ben je wanneer je dit document sluit of WORD opnieuw opend ben je alles weer kwijt

Ja, dat weet ik. Ik sla ze gewoon in Normal.dot op. Zolangs als ik Word niet afsluit, blijven ze staan. Maar als Word afgesloten is geweest zijn ze weer verdwenen. Ook het standaard lettertype dat ik heb ingesteld is dan weg.

Normal.dot

Wanneer het alleen op jouw pc is dan is dit mijn advies.

Kijk bij de bestandslocaties waar de normal.dot staat.
Onthoud dit.

Sluit alle Officeprogramma's. Laat het systeem zoeken naar Normal.dot en verwijder deze. Ik heb het flauwe idee dat er meerde normal.dot bestanden op je PC staan. Omdat je ze allemaal verwijderd moet WORD wanneer je hem opstart een nieuwe aanmaken. Ik zou dan eerst proberen om het lettertype te veranderen. Als dit wel lukt dan kan je vergaan. Mocht dit ook niet werken, dan zijn mijn ideeen op.

@rdirksen jou probleem kan wel vergelijkbaar zijn maar dan nog open je een eigen topic. Het is niet netjes om jou probleem aan de orde te stellen in iemand anders zijn of haar topic.

Het probleem iets niet opgelost, maar ik heb inmiddels Office 2007 geïnstalleerd en daarmee is het wel verholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan