word opent bestanden niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingrita

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2004
wanneer ik een bestand uit word wil openen, geeft de computer een foutmelding. Hij zegt dat het bestand niet beschikbaar is. Weet iemand misschien wat er aan de hand is en hoe ik dat het beste op kan lossen?

Hai, :D

Wil je even de exacte foutmelding hier plaatsen? (in de vorm van de complete tekst of een plaatje)

Dit zal het eenvoudiger maken de vraag te beantwoorden! :thumb:

O ja en welke Word/Office versie is het?

Hij opent word wel gewoon. Wanneer ik een bestand wil openen zegt ie:

"(naam bestand) is niet beschikbaar"

Hopelijk is dat duidelijk genoeg....
alvast bedankt

Ik heb ook nog een andere vraag, maar ik weet niet zo goed waar ik dat onder moet plaatsen.
Mijn computer valt namelijk steeds uit als ik hem ongeveer 20 min niet gebruik. Ik heb de beveiligingsinstellingen niet aangepast en eerder deed ie dat nooit. Hoe kan ik dat oplossen of waar kan ik deze vraag het beste plaatsen?

Geplaatst door ingrita
Hij opent word wel gewoon. Wanneer ik een bestand wil openen zegt ie:

"(naam bestand) is niet beschikbaar"

Hopelijk is dat duidelijk genoeg....
alvast bedankt

Wat is de Office/Word versie?

Is dit de volledige foutmelding? Zal eens kijken wat dit zou kunnen zijn..

Het beste kun je jou tweede vraag uit jou vorige bericht knippen (kies aanpassen) en vervolgens plaatsen in het Windows gedeelte van dit Forum!

Plaats hem dan in het gedeelte wat van toepassing is op jou Windowsversie (2000, XP, etc...) Als je hem hier laat staan is het een Crosspost en dat is niet toegestaan..;)

Ik ga even kijken of ik iets over jou foutmelding kan vinden..

Maar mijn eerste vraag aan jou terug is:
Start jij dit document vanuit een Shortcut of direct vanuit een *.doc (Document) bestand?

Als het een shortcut is dan is deze melding niet zo vreemd als de link verbroken is...

See Yah! :thumb:

Deze vondt ik gelijk al:
Het bestand is tijdelijk niet beschikbaar

Als het bestand is opgeslagen op een netwerkserver, neemt u contact op met de netwerkbeheerder om te achterhalen of het serverstation al dan niet beschikbaar is.
Als het bestand is opgeslagen op verwisselbare media zoals een diskette, controleert u of het medium met het doelbestand correct in het station of het apparaat is geplaatst.

Is dit van toepassing? :thumb:

Gebruik je Norton?
Zo ja zet dan in de opties de Office-pluggin eens uit? :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan