Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een pdf open je volgens mij net zo snel als een jpg. Of je hebt een héle slome computer, dat kan natuurlijk. Daarnaast moet je echt wel éérst je Word document openen, en dán die afbeelding maken en opslaan. Of kost dat bij jou (het openen van Word, document etc) dan géén tijd?Ik wil juist niet afdrukken en telkens een Word document openen duurt te lang.
...
Telkens openen is niet te doen.
Dat maken van de afbeeldingen is eenmalig.Daarnaast moet je echt wel éérst je Word document openen, en dán die afbeelding maken en opslaan. Of kost dat bij jou (het openen van Word, document etc) dan géén tijd?
Sub Pagina1NaarPlaatje()
Selection.HomeKey Unit:=wdStory
Application.Browser.Target = wdBrowsePage
ActiveDocument.Bookmarks("\page").Range.Copy
Set doc = Documents.Add
Selection.PasteSpecial , , , , wdPasteMetafilePicture
End Sub
Je mag dan vinden dat ik je geen hulp heb gegeven, maar dit antwoord was letterlijk mijn tekst van mijn eerste twee woorden. Hoe duidelijk wil je dan een antwoord hebben?Maak afbeeldingen in Word via _Afdrukvoorbeeld_Volledige schermweergave_PgDn_Pg_Up > Screenshot maken
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.