Berthombre
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 jan 2006
- Berichten
- 102
Hallo mensen!
Ik heb op mijn kantoor een probleem.
Er is een nieuwe medewerker bijgekomen. Het probleem is dat nieuwe medewerkers op het briefhoofd komen.
Nu werkt mijn secretariaat zo: aan cliënt X wordt een eerste brief getypt. Sjabloon wordt geopend, brief wordt X1.doc.
bij een tweede brief wordt er niet meer met een sjabloon gewerkt maar met X1.doc. Daar wordt op verdergewerkt (omdat de gegevens van de klant er dan al opstaan) en hernoemt naar X2.doc.
Met de nieuwe medewerker wordt dit moeilijk omdat de naam steeds moet worden aangevuld in het briefhoofd zelf.
Is er een manier om dit op te lossen. Dat alle .docs worden aangepast? Let wel, het sjabloon aanpassen is geen probleem, maar de bestaande .docs blijven dan hetzelfde met het gevaar dat zij de nieuwe medewerker gaan “vergeten”.
Is er hiervoor een oplossing? Of een oplossing voor in de toekomst? (nieuwe medewerkers zullen zich aandienen)
Bert
Ik heb op mijn kantoor een probleem.
Er is een nieuwe medewerker bijgekomen. Het probleem is dat nieuwe medewerkers op het briefhoofd komen.
Nu werkt mijn secretariaat zo: aan cliënt X wordt een eerste brief getypt. Sjabloon wordt geopend, brief wordt X1.doc.
bij een tweede brief wordt er niet meer met een sjabloon gewerkt maar met X1.doc. Daar wordt op verdergewerkt (omdat de gegevens van de klant er dan al opstaan) en hernoemt naar X2.doc.
Met de nieuwe medewerker wordt dit moeilijk omdat de naam steeds moet worden aangevuld in het briefhoofd zelf.
Is er een manier om dit op te lossen. Dat alle .docs worden aangepast? Let wel, het sjabloon aanpassen is geen probleem, maar de bestaande .docs blijven dan hetzelfde met het gevaar dat zij de nieuwe medewerker gaan “vergeten”.
Is er hiervoor een oplossing? Of een oplossing voor in de toekomst? (nieuwe medewerkers zullen zich aandienen)
Bert