Word probleem (heel irritant!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Hallo iedereen, ik wil graag reclame voor InkClub maken op mijn website waar ik nog mee bezig ben en ik maak deze website met Microsoft Word, maar nou heb ik het probleem dat als ik het script (waar het plaatje van inkclub inzit) op mijn site zet weergeeft hij dit script gewoon als text, niet als afbeelding.

PS: Ik heb de link op het plaatje in de bijlage aangepast anders steelt iemand mischien deze link.

Bijlagen

• fout.jpg
    fout.jpg
    59,9 KB · Weergaven: 60
hmmmm, alvast bedankt voor je reactie maar toch snap ik het niet helemaal. Wat moet ik nou precies selecteren??? (kijk maar in de bijlage)

O, der was geen bijlage (nog es proberen)

Waar zit eigenlijk dat 'opmaakprofiel'????; want in 'opmaak' zie ik hem nergens staan. (het liefst doe ik al dit gedoe zonder script-editor want dan kan ik niet precies bepalen waar ik het wil hebben)

Laatst bewerkt:
Simpel

4 stappen

1 - code wegzetten en markeren
2 - opmaak
3 - html markup
4 - toepassen

:cool:

Bijlagen

• invoegscriptword.gif
    invoegscriptword.gif
    22,8 KB · Weergaven: 28
Ik ziet dat je de eerste tag niet hebt gesloten de '>' moet nog er nog achter gezet worden.

Had ik ook al geprobeerd testje maar dat werkte ook niet, en Vazed, ik heb die HTML Markup niet

Bijlagen

• oh.jpg
    oh.jpg
    12,9 KB · Weergaven: 29
Dan via
Beeld - Html broncode
de code invoegen op de goede plek.

Wat zegt het paperclipje op je vraag:
html code?

Jouw laatste tip was eigenlijk juist wat ik niet wou want die is hetzelfde als die script-editor, maargoed, het paperclipje zegt ook alleen maaar dingen over de script-editor en verder niks. (maar is het jouw wel eens gelukt)

Laatst bewerkt:
Mij is het gelukt, zie de bijlage in vorige post.
Het script moet IN de html code worden opgeslagen, en niet in het zichtbare deel van de pagina.
Vandaar de naam "html markup"
Ook in Frontpage moet je dit soort codes als "webbot" of "script" invoegen.

Dan zit er dus blijkbaar niks anders op dan de hele tijd die script-editor te gebruiken

Even een opmerking ter zijde: als je word als webeditor gebruikt, krijg je ONTZETTEND vervuilende code, die heel moeilijk aan te passen is. Gebruik liever Frontpage of nog beter Macromedia's Dreamweaver.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan