Geplaatst door gast0225
Wim,
de normal.dot had 'ie al verwijderd, sterker nog, hij heeft Office opnieuw geinstalleerd..................
daarom klinkt de optie van Joost mij nog al meest logische in de oren, want ik neem aan dat bij deinstallatie van Office, niet automatisch de bestanden in de map(pen) C:\documents and settings etc. worden verwijderd.
Ik heb recentelijk ergens gelezen dat Office verwijderen (compleet) een "hell of a job" is.
Hoi Pasja,
Idd Office in het geheel verwijderen is een Hell of a Job!
De beste oplossing is vaak Deinstalleren en vervolgens alles uit het register van de Office-key deleten en dan herinstalleren.
Dan zijn misschien niet alle bestandjes e.d. weg, maar ze zijn niet meer geregistreerd in het geheugen. (en kunnen dan dus ook niet meer vervelen)
Maar goed bovenstaande is een draconische maatregel, welke alleen in de hoogste uitzondering van toepassing zal zijn.
Wil de topicsteller toch adviseren zijn HD grondig af te zoeken op de aanwezigheid van Normal.dot (verborgen bestanden weergeven)
Maar ik denk niet dat dit nodig zal zijn, het zal ongetwijfeld een bestand in de opstartmap zijn.
Is deze overigens leeg, check dan even in Word bij Extra/Opties/Bestandlocaties/Opstarten het pad wat daar staat.
Dit kan aangepast zijn en dan staat de map waaruit Word opstart dus ergens anders.
En je raad het al, dit truukje werkt ook met de map sjablonen (staat ook bij bestandlocaties)...dus ja Normal.dot kan dus ook vanuit een andere DIR als application data starten.
En nou maar wachten op een reply van de topic starter.
Heren gegroet! :thumb: