Word problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mentgeak

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2007
Berichten
54
hallo,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik weet het niet meer.
Ik heb op mijn laptop vista staan, en ik had daar office 2000 en office 2007 op geinstalleerd.
Dit werkte goed, tot een week geleden, elke keer als ik een document open in 2000 of 2007 en ik wil het lettertype aanpassen loopt mijn word volledig vast.
De rest kan ik allemaal wel doen, dik maken van letters enz.
Ik heb ze allebei gedeinstalleerd en verwijderd uit het register, voor een nieuwe schone installatie.
Maar nog steeds, bij welk document dan ook, loopt mijn systeem vast als ik het lettertype probeer te veranderen.

Weten jullie misschien nog iets wat ik kan doen, of is het probleem al eerder voorgekomen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,
 
Vraag:
Is dit bij alle word-documenten, of bij bij de documenten die je een keer in 2007 hebt geopend en daarna weer in 2000?

Overigens heb ik begrepen dat je MsOffice2007 naast een eerdere versie kan installeren en dat dat zonder problemen zou zijn.
Eerlijk gezegd, vertrouw ik daar niet zo op, omdat dat met eerdere versies ook steeds mis ging (soms zelfs na verloop van tijd nog, zoals bij jou), ondanks de nodige trucs die daarmee konden worden uitgehaald.

Kan me overigens voorstellen dat je beide nog naast elkaar wilt gebruiken voorlopig, maar ik zou dan voor een dualboot kiezen.
 
Bedankt voor je reactie,

Dit is bij alle word documenten, ze lopen allemaal vast in word 2000 en word 2007 maakt niks uit. Ook gebeurt dit in mijn excel.
Het helpt ook niet als ik ze allebei eerst eraf heb gegooit en 1 van de 2 instaleer, ik blijf het probleem houden.

Ik weet zo geen ideeen meer om te proberen, dual boot zou een noodoplossing kunnen zijn, maarja raar dat het eerst wel heeft gewerkt en nu niet meer.
 
Ik heb nu systeemherstel gebruikt, en ben paar werken terug gegaan, voor 1 of andere update van windows, en dit lijkt te werken, maar voor hoelang is de vraag.
 
Ik heb een herstelpunt gepakt, voordat ik updates binnenkreeg voor office 2007, misschien dat het daar aan ligt, nu ben ik aan het uitzoeken hoe ik oudere herstelpunten kan bewaren, dan alleen van een maandje terug.
 
Ben er inmiddels lange tijd geleden achter gekomen, en zal ik de oplossing alsnog posten, zodat andere mensen misschien tegen het zelfde probleem aanlopen.

Bij mij was de standaardprinter ingesteld op een printer van school, als ik thuis met word werkte of met een andere office applicatie en het lettertype wilde wijzigen, liep deze vast omdat hij automatisch zocht naar de standaard printer, waarom hij dat doet als ik het lettertype wijzig is mij een raadsel.
Maar omdat hij via thuis geen school printer kan vinden, loopt hij vast op het verbinden met de printer, maar hier zie je niks van, dus erg lastig te ontdekken.
De oplossing is dus ook een andere standaard printer te selecteren zoals pdf creator ofzo, die zijn netwerk onafhankelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan