word reageert niet bij printen en opslaan van bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

thelaw

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2006
Hallo,

MICROSOFT OFFICE 2007

Zit met een vervelend probleempje, moet tegen morgen een werk maken voor economie en m'n word blokkeert constant

Telkens als ik iets wil printen dan reageert word niet meer, ook als ik mijn bestand wil opslaan reageert hij ook niet meer. Wil ik bv mij lettertype veranderen dat lukt dan wel .. ik denk dat vanaf word een iets moeilijkere/zwaardere prestatie moet leveren dat hij vast loopt

Heb mijn office al 2 maal verwijderd en opnieuw geinstalleerd het probleem komt alleen voor bij word

thx

Ik herken het probleem, althans als dat bij dit bestand steeds weer gebeurt.
Gebeurt het ook met andere bestanden dan heb ik niets gezegd (geschreven).

Let op: het volgende slaat niet op jou, maar zou op jou kúnnen slaan:

Het is een beetje mijn ervaring dat wanneer een iets minder bedreven Wordbezitter een bestand met een heleboel opmaak vervaardigt (veel toeters en bellen dus) én sommige zaken van deze opmaak een beetje door elkaar heen gebruikt, er om een ook voor mij 'vage' reden, soms een gedeeltelijk corrupt bestand ontstaat dat 'vreemd' gedrag vertoont / Word laat hangen.

Als dit bij jou van toepassing zou kunnen zijn, dan is de oplossing mogelijk in de volgende truuk gelegen:
open het bestand, selecteer álles en kopieer het naar het klembord. Sluit Word, open een leeg vel papier en plak de inhoud van het klembord in dit nieuwe document. Geef het bij het opslaan een andere naam dan het andere bestand.

Ik ben benieuwd of dit je probleem gaat oplossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan