michelvanfalier
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 3 okt 2006
- Berichten
- 3
Ben benieuwd of iemand een oplossing / workaround heeft voor onderstaand probleem. Ik heb zelf google en support.microsoft.com afgezocht.
In Word kan je d.m.v. de "afdruk samenvoegen" werkbalk de optie "samenvoegen naar E-mail" selecteren. Op deze manier kan je in Excel alle mailadressen opgeven, een brief maken, en Word/ Outlook de mailing per mail naar alle mail adressen laten sturen.
Nu loop ik tegen het probleem dat je hier nergens het Veld "van" (zie bijlage) aan kan zetten. Wat ik namelijk wil is namens de leidinggevende voor wie ik gemachtigd ben, de mailing versturen.
Iemand enig idee hoe dit te bewerkstelligen. Het lijkt mij logisch dat je een mail door een functioneel e-mail account of account van leidinggevende kan versturen.
Bij voorbaat dank voor je reactie..
MVG,
Michel
In Word kan je d.m.v. de "afdruk samenvoegen" werkbalk de optie "samenvoegen naar E-mail" selecteren. Op deze manier kan je in Excel alle mailadressen opgeven, een brief maken, en Word/ Outlook de mailing per mail naar alle mail adressen laten sturen.
Nu loop ik tegen het probleem dat je hier nergens het Veld "van" (zie bijlage) aan kan zetten. Wat ik namelijk wil is namens de leidinggevende voor wie ik gemachtigd ben, de mailing versturen.
Iemand enig idee hoe dit te bewerkstelligen. Het lijkt mij logisch dat je een mail door een functioneel e-mail account of account van leidinggevende kan versturen.
Bij voorbaat dank voor je reactie..
MVG,
Michel