Word sluit af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erik_Heppen

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2002
Ik heb een probleem, als ik Word opstart krijg ik na een seconde of 5 een foutmelding en dat Word moet worden afgesloten. Het enige wat ik kan doen is de optie document herstellen aanvinken, maar dat schiet niet op, omdat het probleem zich blijft voordoen.

Het is een hele algemene foutmelding, er staat geen nummer of iets dergelijks in, dus ik kan ook niet zoeken via google ofzo op dit probleem.

Ik heb office al hersteld, ge-update en opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft voorkomen. Ik heb ook al gescand op virussen en spy/ad-aware.

Het gaat om Word 2003, de rest van Office 2003 werkt perfect.

Wie-o-Wie kan mij helpen.

Er is een fout opgestreden en Microsoft Word moet worden afgesloten.

Nu kan ik alleen nog kiezen voor Document herstellen.

He joost verdaasdo

Het is voor een kennis van mij. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij hebben ze sp1 nog niet gedownload, maar weet je eventueel nog een alternatief als dit niet mocht werken.
Alvast bedankt.

Groeten

Hai Erik, :D

Tja dan moet je even de patch downloaden uit de link welke ik jou al gaf en deze bij hem draaien..(dit om dat probleem uit te sluiten)

Hoewel ik SP1 adviseer.
Als dat de oorzaak niet is kunnen we verder zoeken..er zijn zeker andere oorzaken denkbaar maar dit is een proces van stapsgewijs zaken uitsluiten..

See Yah! :thumb:

Hoi

Ik liep ook tegen hetzelfde zeer irritante probleem aan. Ondanks dat alle updates voor Windows en Office waren bijgewerkt/geinstalleerd. Pas toen ik Office volledig had gedeinstalleerd en opnieuw had geistalleerd was het probleem opgelost. Wellicht dat je hier iets aan hebt....anders weet ik het ook niet.

Succes
Peter

Hai Erik, :D

Fijn om te horen dat het probleem is opgelost middels het identificeren van het netwerkprinter verhaal!

See Yah! :thumb:

zit met hetzelfde probleem in word 2002 !
maar ik heb de oplossing gemist blijkbaar :-)

alle updates zijn geïnstalleerd !

alle oplossingen welkom :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan