Word start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob Veldhoven

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2004
Ik weet niet of dit hier hoort maat vooruit toch maar posten.
Bij het opstarten van Word de volgende melding,
Winword exe. toepassingsfout, kan de toepassing niet juist initialiseren (0X0000142)

Ik heb de hele hyjack procedure met alles wat daar aanbevolen is reeds uitgevoerd. Het is zeker geen virus o.i.d.

Groet

Rob

Laatst bewerkt:
Hmmmm, vreemd. Zag het niet in je bericht staan vandaar dat ik het even vroeg. Heb je het al lang? Al een systeemherstel gedaan naar een datum voordat dit probleem er was?

word

Ja heb ik gedaan, niet geholpen, ik heb tijdens het zoeken ook iets gelezen dat het in het interne geheugen kan zitten? Maar daar geloof ik niet zo in omdat de pc verder goed werkt

Ik ook niet eerlijk gezegd. Ik zal nog even zoeken voor je maar weet op dit moment ook even de oplossing niet.

Ik ook niet eerlijk gezegd. Ik zal nog even zoeken voor je maar weet op dit moment ook even de oplossing niet.

De Melding is trouwens 0XC0000142
ok ik spit zelf ook verder de melding is denk ik ook niet Word gebonden als ik zo op google kijk

De foutcode 0XC0000142 kan bij andere programma's ook voor komen.
Daarom: krijg jij deze melding alleen bij Word of ook bij andere toepassingen ?
Anders zou het toch wel eens een geheugen probleempje kunnen zijn.

word

Hi, Nee dat si het juist alleen bij word vandaar dat ik niet geloof in een hardware probleem.
De melding staat op vele manieren op het internet. Maar een duidelijke oplossing heb ik niet kunnen vinden

Rob

Hi

Kan ik dat zomaar uitvoeren zonder dat ik erger op mijn nek haal.

Rob

Rob,

Dit kun je zonder problemen uitvoeren. Je kunt dit zien als het handmatig installeren van 'frisse' bestanden die je al op je pc hebt, plus wat extra's die geen kwaad kunnen.

Laat even weten hoe het gegaan is aub.

Rob,

Dit kun je zonder problemen uitvoeren. Je kunt dit zien als het handmatig installeren van 'frisse' bestanden die je al op je pc hebt, plus wat extra's die geen kwaad kunnen.

Laat even weten hoe het gegaan is aub.

ok ik ga ervoor:p

Foutmelding

onderstaand probleem. hoewel ik ingesteld heb op nederlands, hoe kom ik er achter wat er op mijn pc draait.Kan dat ook enegels zijn?

Belangrijk: u kunt niet twee verschillende taalversies van .NET Framework op dezelfde computer installeren. Als u probeert een tweede taalversie van .NET Framework te installeren, wordt de volgende fout weergegeven: 'Microsoft .NET Framework kan niet worden geïnstalleerd, omdat een andere versie van het product al is geïnstalleerd.' Als u wilt installeren op een niet-Engelstalig platform of als u de bronnen van .NET Framework wilt weergeven in een andere taal, moet u de gewenste taalversie van het taalpakket voor .NET Framework downloaden

onderstaand probleem. hoewel ik ingesteld heb op nederlands, hoe kom ik er achter wat er op mijn pc draait.Kan dat ook enegels zijn?

Belangrijk: u kunt niet twee verschillende taalversies van .NET Framework op dezelfde computer installeren. Als u probeert een tweede taalversie van .NET Framework te installeren, wordt de volgende fout weergegeven: 'Microsoft .NET Framework kan niet worden geïnstalleerd, omdat een andere versie van het product al is geïnstalleerd.' Als u wilt installeren op een niet-Engelstalig platform of als u de bronnen van .NET Framework wilt weergeven in een andere taal, moet u de gewenste taalversie van het taalpakket voor .NET Framework downloaden

Sorry, probeer deze: http://www.microsoft.com/downloads/...CB-4362-4B0D-8EDD-AAB15C5E04F5&displaylang=nl

zelfde link, andere taal :)

Deze Nederlandse download doet het ook niet, raar he?

Rob

Het kán betekenen dat dit het probleem is. Hij vindt geen ENG en geen NL versie op je pc, terwijl hij toch zeker de NL versie zou moeten kunnen vinden. Ga naar start>configuratiescherm en dan programma's (een programma verwijderen) en zoek daar in de lijst met aanwezige software naar .NET frameworks. Alle die je evt. vind moet je verwijderen en dan de laatste link nogmaals proberen.

Succes weer!

word

Hi

Dit ging goed, maar de foutmelding van Word is er nog steeds,:(
Jammer ik had er zomaar goede hoop op.

Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan