word steeds gekker

Status
Niet open voor verdere reacties.

smulliesmul

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2001
hi
na alle vastlopeerij van mijn pc en jullie advies:oa.netwerkkkaart eruit gehad,wilde ik nog 1 keer proberen mijn pc op te starten, en na zo,n 4x resetten starte die dus op en hij draait nu al uren probleemloos!!!!!!!!!!!!!rara........................
zou het toch met geheugen te maken kunnen hebben????? heb er nl. maar 256 mb in,.....
:confused:

heb vandaag een nieuwe pc gekocht, dit is em:

fortron 400 watt atx voeding
gigabyte mb k8vt800 amd64
amd athlon64 3000+sock 754
crucial 512mb ddr pc3200 400mhz
hdd 160gb ,8mb cache
giga vga6600gt 128 mb agp
zalman cnps 7000b alcu cool

en wat denk je wat???
zelfde probleem als afgelopen week nl. wegschietende muis en vastlopen, dwz. doet niks meer net als mijn uode pc!!!
komt het door mij draadloze telefoon, als die te dicht in de buurt ligt begint de ellende!!!!!
wie heeft hier vaker van gehoord???

Hallo

Bij dergelijke "onduidelijke" oorzaken , een defekte , of geen korrekte aarding aan de betrokken p.c. ....????

Peter

probeer eens de draadloze telefoon verder te leggen(je hebt een draadloze muis vermoed ik?)

vreemd?

draadloze telefoon een eind uit de buurt en probleem is opgelost!!! daar had ik nou nooit aan gedacht:)
blijft alleen muisprobleem?.......welke muis ik erop doe , af en toe schiet ie als een pijl weg...................zelfs mijn nieuwe..........een sweex optical....en de trust ami 250s optical doet het ook, verder alles gecheckt en niks gevonden..............rara...............moet maar es een wat duurdere soort aanschaffen denk ik

wat gebeurt er als je een muis neemt met draad?... gaat je ouwe pc nu eiglijk ook met die telefoon die uit de buurt ligt?

??

muis met draad doet ook gek af en toe, zou het kunnen dat ik niet op een geaard stopcontact zit???????
en nee ,de oude pc loopt nog steeds vast..............mijn zoontje heeft em er nu bij op zijn kamer maar het wil niet echt lukken, wat nu het probleem nog is????ik weet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan