Hallo,
Ik heb in Word een tabel gemaakt die nogal groot is geworden. Ik wil deze overzetten naar Excel.
Binnen de Word tabel heb ik (zeer regelmatig) binnen één cel Enter gebruikt.
Nu ik de tabel kopieer en in Excel plak wordt een dergelijke cel verdeeld over meerdere rijen. Hierdoor is het binnen Excel niet meer handig om een filter op de 1ste rij te zetten.
Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat de volledige inhoud van 1 Word cel gekopieerd word in 1 Excel cel?
Ik hoop dat mijn probleem duidelijk is.
Groet,
Debbie
Ik heb in Word een tabel gemaakt die nogal groot is geworden. Ik wil deze overzetten naar Excel.
Binnen de Word tabel heb ik (zeer regelmatig) binnen één cel Enter gebruikt.
Nu ik de tabel kopieer en in Excel plak wordt een dergelijke cel verdeeld over meerdere rijen. Hierdoor is het binnen Excel niet meer handig om een filter op de 1ste rij te zetten.
Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat de volledige inhoud van 1 Word cel gekopieerd word in 1 Excel cel?
Ik hoop dat mijn probleem duidelijk is.
Groet,
Debbie