Word telkens gediconnect ( al me pc in huis terwijl modem nog verbinding heeft ) .

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crazyr

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
Hallo

Ik word telkens gedisconnect de enne keer meer keer als de andere keer maar het valt me op dat het steeds erger word :(

Ik heb gekeken in huis of de rest van de pc's het ook hadden en jah hoor allemaal op het zelfde moment vliegt het internet eruit.

Ik heb gekeken naar me router en modem maar die geven aan dat alles gewoon nog verbinding heeft ook al me pc's geven aan dat ze verbinding hebben.

Ik snap er echt niks meer van hem me modem gereset en me pc al gecontrolleerd op virussen enzo maar niks helpt:confused:

Zou ik misschien gehackt worden ofzo of ligt het gewoon aan me kpn adsl lijn ?
Ik hoor het wel, alvast bedankt

Mvg René

Misschien een Online Update van het modem.

Dit gebeurd soms bij kpnplanet.

Of een rotte kabel ergens vanaf de ADSL aansluiting richting modem

Laatst bewerkt:
ja ik heb kpnplanet en heb deze klachten nu ong.v 3 weken en het werd steeds erger.

En hoe doe ik dan zo'n update want ben niet zo super handig met pc's

Mzzl

Een update van het modem doe je zelf niet, dit doet kpn voor je, daarna wordt het modem gereset en begint de opstart cyclus opnieuw.

Maar ga er niet van uit dat zoiets dagelijks gebeurd.
Laatst bij toeval zag ik het hier een keer gebeuren en dan ligt alles dus tijdelijk plat.

Kan, ik heb hier softwareversie 6.2.19.1 en ik heb een nieuwer type.

speedtouch.jpg

Misschien zou je eens kunnen vragen aan kpn voor een beter type modem.

Je bent niet de enige.

Gedeeld leed is half leed.
Ik volg jouw probleem met belangstelling.
Ik heb een draadloze HetNet verbinding en bij mij gebeurt hetzelfde. De verbinding tussen laptop en Experiabox blijft hierbij "uitstekend". Echter indien ik weer meteen verbinding maakt (met de toets) kom ik in de onbeveilgde modus.
Succes en sterkte,
Jack

adsl gediconnect

Heb gisteren ook op jouw probleem gereageerd omdat ik hetzelfde probleem had.
Met nadruk op "had". Nadat ik gereageerd had en zelf nog wat aan het dokteren ben geweest, wat niet tot het gewenste resultaat heeft geleid, heb ik de helpdesk van Hetnet benaderd. Omdat ik een laptop gebruik heeft de monteur mij destijds op een hoger kanaalnummer gezet, kanaal 5.
Hetnet bood mij aan om mij op een lager kanaalnummer te plaatsen hetgeen ik geaccepteerd heb. Koste mij alleen 5 minuten geen internet. Het omlaag brengen van het kanaalnummer kan op afstand en zonder tussenkomst van de gebruiker door de provider plaatsvinden. Een hoger kanaalnummer moet de gebruiker zelf doen, maar daar is ook een gebruikersinstructie voor. Heb het ooit eens gedaan, maar dan zit je wel een tijdje met je laptop gedraad in de meterkast (of waar de experiabox ook mag hangen).
Ik moet het afkloppen, maar ben de gehele dag nog zonder onderbreking van de adsl verbinding.

De oplossing lijkt misschien niet logisch, omdat er stevast gemeld werd dat de verbinding tussen laptop en experiabox "uitstekend" bleef, maar voor mij toch kennelijk de juiste oplossing.

Succes,
groetjes Jack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan