Word uitdaging. Werken met afhankelijke

Status
Niet open voor verdere reacties.

firefly1979

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2015
Ik heb een vraag voor de echte Word goeroes onder ons:

Ik wil een formulier maken met daarop kindgegevens. Naam kind 1 en vervolgens daaronder een aantal vragen. Helemaal niet spannend, maar nu....

Afhankelijk of een gezin meerdere kinderen heeft wil ik een button creëren (genaamd Kind toevoegen) en zodra hiervoor gekozen wordt moet eigenlijk dezelfde riedel aan vragen voor Naam kind 2 toegevoegd worden aan het Word fomulier en zo opvolgend voor Kind 3 etc. Op die manier houdt ik het formulier schoon als er maar 1 kind is en kan ik snel opschakelen als er meerdere zijn.

Het is een beetje lastig uit te leggen en echt een voorbeeld heb ik ook niet, want ik weet niet eens of dit wel mogelijk is.

Alvast bedankt voor de hulp!

Misschien helpt het als je toch een voorbeeldje plaatst van wat je wilt bereiken, want ik heb geen idee wat je precies wilt. Een formulier maken kun je namelijk ook al op een aantal manieren interpreteren... Wil je bijvoorbeeld een VBA formulier hebben waarin je gegevens invult, en zo ja: wat moet er dan gebeuren met die gegevens? Wat wil je überhaupt opslaan? Geen idee hoe het er uit moet komen te zien. En daar begint het toch mee!

Anders proberen

Hoi Bedankt, voor je reactie. Ik ga het eens anders proberen. Misschien kom ik hier nog een keer op terug (wellicht dan met voorbeeld), maar voor nu bedankt voor je reactie. Ik ga kijken of ik het anders kan oplossen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan