Word Venster bij openen nieuwe bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter28

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2009
Beste Lezers,

Als ik via Outlook 2003 een nieuwe mail open. Word dit als een WORD Venster geopend. Iemand enig id hoe dit weer aan te passen is naar Outlook ipv WORD?

Alvast bedankt.

peter

Ik neem aan dat je het volgende bedoelt:
In Outlook2003: Extra -> Opties -> tabblad E-mailindeling -> Vink de 2 zaken uit waar Microsoft Office Word 2003 bij genoemd worden.

Succes,

Tijs.

Ik neem aan dat je het volgende bedoelt:
In Outlook2003: Extra -> Opties -> tabblad E-mailindeling -> Vink de 2 zaken uit waar Microsoft Office Word 2003 bij genoemd worden.

Succes,

Tijs.

Hee Tijs,
Helaas bedoel ik dat dus niet. Ik heb die vinkjes ook aanstaan en bij mij heb ik het probleem niet, maar een aantal van mijn collega`s wel... Weet je nog iets anders?
Ik zit zelf te denken aan het register mar zou begot niet weten waar ik moet beginnen met zoeken...
Het is ook niet echt makkelijk te verwoorden voor Google :P

Geen idee, maar probeer eerst eens uit met die vinkjes uitgezet bij die collega's die het 'probleem' hebben (zoals ik in mijn eerste posting al aangaf).

Tijs.

ja dat is het probleem juist. Hun willen persee dat het vinkje aanblijft. Als ik het uitzet doet ie het inderdaad goed. Maar deze leuke mensen hier willen het persee met Vinkjes aan...

Dan heb je toch een deel van de oorzaak van je probleem: Die vinkjes dus.
Kun je het niet zo proberen:
Zet de vinkjes uit
Sluit Outlook volledig en start het daarna weer opnieuw op.
Zet de vinkjes weer aan, en kijk of het gedrag (in positieve zin) veranderd is.

Verder heb ik geen tips, behalve her(stel)-installatie van Office 2003.

Succes,

Tijs.

Ok in ieder geval heel erg bedankt voor de tips etc. Ik heb misschien nog iets nuttigs te melden. Het probleem is in eens ontstaan bij 5 gebruikers... Miss iets op exchange ofzo

Ik kan je alvast melden dat Exchange niets met je probleem te maken heeft, zéker als jij het probleem niet hebt. Daar hoef je dus niet te kijken.
Het moet (ergens) op de lokale computer verkeerd zitten (bestandsassociaties, verkeerde Office-installatie etc.)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan