Word vertalen in pdf

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevenvan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 nov 2012
Berichten
4
Hallo iedereen,

ik heb een word bestand met daarin een link. de link verwijst naar een specifieke website, link is http://www.website.nl/eenheleboelcijfersenlettersongeveerzolangalsdit.

De link heb ik als hyperlink verwerkt in een woord. je ziet dus een woord, en als je er op klikt ga je naar de website. voor zover geen probleem.

Nu heb ik het bestand graag als pdf. ik heb hem via word 2010 veranderd in een pdf bij opslaan als. als ik het bestand nu in acrobat reader 9 open, doet de link het niet. bij acrobat 7 proffesonal werkt de link wel.

hoe zorg ik ervoor dat de link wel bij acrobat reader 9 werkt? ik verwacht namelijk dat de meeste mensen die gebruiken.

wie kan mij hiermee helpen?
 
Nou intussen zitten een heleboel mensen al op Adobe Reader X, maar dat zal je probleem niet oplossen.

Probeer het eens via een pdf printer. Bijv. cutepdf of pdfcreator
 
Roger,

Top dat je zo snel reageerd, cutepdf al geprobeerd, werkt niet.

Had gelezen dat het misschien via open office kan, maar wil dat eigenlijk niet
 
Hier net geprobeert. In Acrobat X werkt de link gewoon.
 
Misschien heb ik gewoon een oude reader...

Maar jij zegt dat X meer gebruikelijk is dan 9? Ook zakelijk?
 
Alles tussen 7 en X wordt nog volop gebruikt. Is ook niet een programma wat je regelmatig update omdat de meeste pdfjes gewoon werken, ook in oudere versies.
 
Precies.. Hmm.. Zit er nu al een uur of twee naar te kijken, maar snap niet waarom ie reader9 niet pakt. Toch maar via open office proberen?
 
Niet te druk over maken, gewoon lekker in Reader X doen. Als mensen het echt willen, moeten ze maar geoon met hun tijd mee en updaten. Klinkt een beetje kortaf, maar je geeft immers een film ook niet meer uit op VHS videbanden omdat mensen zo'n apparaat misschien nog gebruiken. Service is goed, maar je kan het overdrijven...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan