MarkBrink89
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 nov 2015
- Berichten
- 36
Goedemorgen Forumisten,
Onlangs is mijn vraag beantwoord op mijn excel vraag maar daaruit is een nieuwe vraag gekomen met betrekking tot word.
Ik heb mijn excel bestand gekoppeld aan mijn word-document met verzendlijsten.
Nu kan ik mijn e-mail klaar maken en in één keer naar een hele reeks studenten sturen TOP! :thumb:
Maar kan ik aan dit word bestand (Wat dus mijn werkelijke email is) een document/excel/PDF-bestand toevoegen als zijnde een bijlage?
Heb erop gegoogled maar daar kom ik er niet echt uit.
Iemand een idee? Dan hoor ik die graag.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Mark
Onlangs is mijn vraag beantwoord op mijn excel vraag maar daaruit is een nieuwe vraag gekomen met betrekking tot word.
Ik heb mijn excel bestand gekoppeld aan mijn word-document met verzendlijsten.
Nu kan ik mijn e-mail klaar maken en in één keer naar een hele reeks studenten sturen TOP! :thumb:
Maar kan ik aan dit word bestand (Wat dus mijn werkelijke email is) een document/excel/PDF-bestand toevoegen als zijnde een bijlage?
Heb erop gegoogled maar daar kom ik er niet echt uit.
Iemand een idee? Dan hoor ik die graag.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Mark