word viewer office XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rudi Rombouts

Verenigingslid
Lid geworden
31 jan 2002
op mijn pc ( werk ) draait nog steeds office 97 , ik krijg steeds meer documenten binnen, gemaakt in office XP
bestaat er eventueel een viewer om deze documenten te kunnen lezen???
zoja graag hierover een tip

Rudi

kun je ze niet gewoon met office 97 openen?
ik zal eens gaan zoeken...

beste,
het laatste document dat werd ontvangen had een extensie .bin; de maker (na telefoontje) zei dat het gemaakt was met xp, dus ?????
meer kan ik er niet van zeggen

Rudi

een .bin file moet je openen met isobuster
dat is een image van een spel of iets anders, en dat maakt niet uit, als het in xp gemaakt is of niet...

Bin .... laden .... !

HOi,

Een bestand met de extensie .bin is in ieder geval geen Word-bestand (of - in welke versie van Word dan ook) niet als Word-bestand opgeslagen.
Het zal dus zowiezo niet mogelijk zijn om die in Word97 te openen.

Overigens is een in Word 2000 aangemaakt document normaal gesproken ook te openen in ~97. Je hebt daar dus geen viewer voor nodig.

Teun

Reeds bedankt voor de antwoorden
zal verder informeren over het "bin" bestand aan maker, maar kan men een Word Xp bestand openen in Word 97, of toch nog een viewer nodig????

Rudi

Rudi,

Ik gebruik zelf ~2000 en kan een document dat in deze versie is aangemaakt in ~97 gewoon openen.
Of dat vanuit ~XP ook kan, weet ik niet.
Het is lijkt me - net zoals ik dat heb gedaan - een kwestie van uitproberen:
Vraag of iemand die WordXP heeft een fix document met veel opmaakgrappen aanmaakt en dit als zodanig ook bewaart (dus niet opslaan als .... een document voor een eerdere versie) .... op een diskette, of via een mailtje als bijlage meestuurt, waarna jij het inleest in jou Word97 versie.......

Het lijkt me wat stug, want daarmee wordt het veelgebruikte ~97 behoorlijk uit de markt geprezen door microsoft .....

Succes, Teun

Bedankt Teun voor uw antwoordje,
ik ga dat inderdaad eens uitproberen
alleen even zoeken naar iemand die XP heeft

Rudi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan