Word vraagje(s)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joren 007

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Hallo allemaal,

Ik ben nu met een werkstuk bezig voor biologie. Ik ben geen expert met Word; dus daarom stel ik hier soms een vraagje over hoe iets werkt. Ik heb Office 2000.

Laat ik maar met de deur in huis vallen. Standaard als je een TAB doet, komt er een lege ruimte. Nu wil ik het zo dat er een ''_'' komt. Hoe moet dat?

Joren 007

Geplaatst door jeroendenoot
De tab selecteren en op onderstrepen drukken.

???

Ik heb Office 2003 maar ik zal een poging doen voor je:
Ga naar:
Opmaak
Tabs
Geef daar aan op welke breedte je de TAB wilt hebben. Standaard is 1,25 CM dus dit kun je invullen, het mag ook langer.
Bolletje bij: links uitlijnen
Bij 'opvulteken' selecteer je het lijntje.

Zou moeten werken :).

Laatst bewerkt:
Nog een vraag; ik wil in een tabel het bovenstaande uitvoeren. Maar als ik dan op Tab druk opent hij een nieuwe cel! Dat moet ik niet. Iemand een idee?

Geplaatst door Joren 007
Nog een vraag; ik wil in een tabel het bovenstaande uitvoeren. Maar als ik dan op Tab druk opent hij een nieuwe cel! Dat moet ik niet. Iemand een idee?
Bij tabellen kun je niet met tabs werken. Dat is het mooie aan tabellen. Je zou de randen van de cel onzichtbaar kunnen maken en daarmee een afscheiding kunnen maken.

Ok. Ik heb de tekst nu buiten de tabel getypt (met tab's) en toen erin geplakt. Dan blijft dat behouden.

WEER EEN PROBLEEM.

Ik krijg 2 tabellen niet op gelijke hoogte. Zie de afbeelding.

werkstuk10jr.png

NOG EEN PROBLEEM, DEEL 2.

Als ik heleboel _ tekens achterelkaar zet, maakt hij er niet meer automatisch een mooie lijn van.

Ga je lekker :rolleyes:.

Hoogte: staan ze naast elkaar? Zit er een (onzichtbare) tabel tussen? Heb je de marges en uitlijningen aangepast?

Lijn: Buiten of binnen de tabel?
Enne, 3x --- moet voldoende zijn ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan