Word werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

allema

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2002
Berichten
36
Ik heb een packard Bell computer met windows XP home edition.
Als ik word aanklik begint de windows installer voor word sr-1 ik krijg dan een berichtje dat het instalatie pakket Data1.msi niet gevonden kan worden in het mapje Cabs\W2K\ dit mapje bestaat niet eens en als ik het via smartrestore probeer te verhelpen dan lukt het niet.
En niet alleen word werkt hierdoor niet goed maar ook msphoto editor niet en ook bij een paar spelletjes krijg ik deze melding.
De leverancier zegt dat ik de computer moet terug zetten naar de fabrieks instellingen maar dan ben ik alles kwijt en dat wil ik niet.
Weet iemand een oplossing ?
 
Geplaatst door allema
Ik heb een packard Bell computer met windows XP home edition.
Als ik word aanklik begint de windows installer voor word sr-1 ik krijg dan een berichtje dat het instalatie pakket Data1.msi niet gevonden kan worden in het mapje Cabs\W2K\ dit mapje bestaat niet eens en als ik het via smartrestore probeer te verhelpen dan lukt het niet.
En niet alleen word werkt hierdoor niet goed maar ook msphoto editor niet en ook bij een paar spelletjes krijg ik deze melding.
De leverancier zegt dat ik de computer moet terug zetten naar de fabrieks instellingen maar dan ben ik alles kwijt en dat wil ik niet.
Weet iemand een oplossing ?

Kan je terug naar een vorig restore-punt in xp?
Sinds wanneer heb je dit probleem?Sinds dat je Word hebt geinstalleerd?,of heeft het ook weleens in de huidige configuratie probleemloos gedraaid?
 
Ik heb al geprobeerd om hem terug te zetten naar een vorig herstelpunt maar dat werkt niet.
Ik heb nooit last gehad van dit probleem tot een aantal weken terug.
 
Ben je al verder met je probleem?
Je heb kennelijk niet alleen Word op je computer staan, maar een Officepakket.
Het lijkt erop, of er e.e.a. uit de programmamap van office is verdwenen.
Het je - via het configuratiescherm - Office al een keer verwijderd en vanaf de originele CD-rom opnieuw een installatie geprobeerd?

Teun
 
Ik heb alleen word op mijn computer naar ik weet en dit was al geinstaleerd toen ik de computer kocht ik heb er dan ook geen orginele cd-rom van dat is het probleem.
 
Hoi,

Ja, een voor mij bekend probleem!
Ik heb zelf een Compaq Notebook, waarbij een z.g. 'recovery'-cd is geleverd. Hierop staat (ingepakt) ook een versie van Word2000
Bij het gebruik van meer geavanceerde functies in Word liep ik tegen hetzelfde probleem aan ....

Wellicht dat bij jou Packard Bell ook 1 of meer CD's zijn geleverd, waar de betreffende map Cabs\W2K\ wel op te vinden is ....
Zo niet, dan adviseer ik je om - wellicht via je werk - gebruik te maken van een 'originele' cd.
Anders rest je niets anders dan een recovery uit te voeren.

Succes, Teun
 
Had je geprobeerd om een servicepack te installeren? Zo ja, kijk hier. Zo nee, kijk hier.

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan