word wilt niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

rpinzon310

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2004
hello allemaal..

ik heb een probleem, ik heb Vista op mijn pc en Office 2007 maar word wilt niet opstarten die blijft hangen als als ik die start, ik krijg alleen maar een blauwe scherm en links onder lees ik Viruscontrole wordt uitgevoerd en links boven lees ik Document1-Microsfot Word (Not Responding)./.... kan iemand me helpen..... GRAAAAAAG

Virusscanner aanpassen dat .docx bestanden niet gescant hoeven worden of een ander av installeren.

maar ik heb niet eens mijn av programma niet eens ingeschakeld...

Dan is het een service die op de achtergrond meedraait. Komt veel al voor bij AVG

Kijk de lopende srvices na in systeem beheer services. Ik weet niet of je AVG antivirus draait maar in de opgestarte services zal iets staan van een antivirus programma. Beeindig de service en start dan word op door een document op te vragen. Indien de service is gestopt mag het systeem links onderin niet weergevenn scanning for virusses of iets dergelijks.

volgens mee alles van de av is gestop... maar ikkan nog nietword gebruiken...

Ja dat is een heel eigenwijs pakket. Wat je het beste kunt doen is alle services van Norton even op handmatig zetten en tijdelijk disabelen in systeem beheer services. Start dan de pc even opnieuw op. Indien het allemaal goed is gegeaan met het disabelen van Norton dan zou er geen enkele service van Norton meer mogen draaien. Kijk daarom goed bij iedere service van Norton of er afhankelijkheden zijn welke mee draaien met Norton.

Dus na een reboot van de pc zou het word pakket weer moeten starten. Indien dat nog steeds niet zo is deinstalleer Norton volledig! en probeer het opnieuw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan