Word XP eindnoot probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaans

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2001
Hallo,

Allereerst wat informatie, Ik heb de Microsoft Word XP Engelse editie. Nu moet ik enkele documenten bij elkaar voegen. Dit doe ik via "insert" en dan "file". In deze documenten zitten echter verschillende eindnoten. Elk document moet op een aparte pagina. Wanneer ik ze echter samenvoeg, voegt word deze eindnoten ook bij elkaar. Hoe kan ik de eindnoten per pagina laten staan, zodat word ze niet allemaal gaat samenvoegen? Oftewel: Hoe kan ik een eindnoot "eindigen"? Hopelijk is het zo voldoende uitgelegd.

Alvast bedankt,

Hoi,

Door elk ingevoegd document middels een sectie-einde (volgende pagina) te scheiden en vervolgens voor de eindnoten aan te geven, dat ze niet aan het eind van het document, maar aan het eind van de sectie geplaatst moeten worden.

Menu: Insert.

Grts, Teun

Oke dat is duidelijk, maar ik ben echt bijna een newbie in Word wat dat soort dingen betreft. Hoe moet ik een pagina Einde aangeven?
:rolleyes:

Groeten,

Hoi Teun (naamgenoot),

Ja ......
Twee probleempjes
1 Ik ben niet echt goed thuis in de engelse versies van Word.
2 Omdat je een 'beginner' bent probeer ik het stapsgewijs uit te leggen.

Gesteld dat je de eindnoten in je samen te voegen documenten - zoals je aangeeft - niet aan het eind van het document, maar aan het eind van elk 'ingevoegd document' wilt hebben.

Open het eerste document en ga naar het eind daarvan (Ctrl + End).
Kies menu: Invoegen (Insert) > Eindemarkering; en klik op: Sectie-einde, Volgende pagina

Voeg hieronder nu het bestand in zoals je dat aangaf.

Ga met Ctrl +End) weer naar het eind en voeg weer een sectie-einde in zoals hiervoor aangegeven.

Etc ....

Hierna doe je het volgende:

Kies menu: Invoegen > Voetnoot; en klik op deknop Opties....
Kies nu het tabblad 'Alle eindnoten'
Geef bij positie aan: Einde van sectie.
Klik op het rondje voor: elke sectie opnieuw beginnen

Tweemaal Ok
Je komt dan in de situatie waarin je de 'volgende' eindnoot kunt invoeren, maar dit hoeft waarschijnlijk niet, dus dit kan je deleten.

Als het goed is, heb je nu voor ieder ingevoegd document de situatie gecreeerd dat het op een nieuwe pagina begint en dat aan het eind van het ingevoegde document de eindnoten staan, en niet aan het eind van het totale document.

Grts. Teun

Haha, inderdaad naamgenoot.. had ik nog ineens gezien
Goed uitgelegd.. dank je wel.. ga ik eens even kijken.
:thumb:

Gegroet,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan