Word Xp, herstelde bestanden venster

Status
Niet open voor verdere reacties.

pjverweij

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2010
Hallo,

Bij het openen van MS word komt er aan de linkerzijde altijd een venster met document hestellen -> beschikbare bestanden. Ik heb het venster al meerdere malen gesloten en ook het bestand verwijderd maar nog steeds komt Word met het document hestel venster en dat ene bestand. Het gaat over een handleiding van een Add-On pakket voor Word(mit office). Ik heb ook geprobeerd om het bestand te openen of op te slaan maar nu het verwijderd is kan dat niet meer.

Iedereen krijgt er in de organisatie mee te maken als ze Word opstarten.
Weet iemand waar de instellingen voor hesteldocumenten zit, of hoe ik dit venster weg kan krijgen(incl vermelding van dat ene bestand)

Groeten Peter

Ik ben er niet helemaal zeker van, maar het zou kunnen dat het de functie "taakvenster starten" is die dat doet.
Dat zit onder Extra-Opties-Weergeven
daar staat een vinkje bij Taakvenster starten. Zet dat vinkje eens uit.
Kijken of dat je probleem oplost.

Waarschijnlijk slingert er nog ergens een herstelbestand rond. Kijk eens in de map van het document of daar nog iets staat met een naam in de vorm ~xxxxxxxxx.tmp . Zorg wel dat verborgen bestanden in de verkenner zichtbaar zijn.

Als je van dit soort bestanden vind. Sluit dan Word en verwijder de bestanden die er nog staan. Start hierna Word opnieuw op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan