Word XP taakvenster

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvsoest

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Hallo,

Regelmatig krijg ik in Word XP dat vervelende taakvenster . Via de opties heb ik het welliswaar uitgezet maar het komt regelmatig terug. Hoe kun je dit voor altijd uitzetten! Ik wil geen taakvenster!!!

Onderaan in het taakvenster staat Weergeven bij opstarten, even het vinkje weg halen.

Lucia

Hallo,

Bedankt voor je reactie, het bewuste vinkje staat uit, Word XP zet hem zelf spontaan aan soms.

Hoi Jvsoest, :D

Het is idd mogelijk om het weergeven van het taakvenster bij opstarten uit te zetten.
Maar goed, dat is ook het enige wat je daaraan uit kunt zetten ook!

Word gebruikt het taakvenster, gekoppeld aan heel veel verschillende commando's. Bijvoorbeeld Bestand/Nieuw.

Om dat taakvenster wel weg te krijgen, zul je al deze commando's onder de werkbalkknoppen dus moeten gaan turven.

Vervolgens zul je voor elke event een code moeten schrijven welke activeert op het moment dat 1 van die opdrachten gegeven wordt.

In die code zet je dan:
CommandBars("Task Pane").Visible = False

Je begrijpt wel dat je Normal.dot behoorlijk vol zal komen staan met events welke de werking van jouw programma niet ten goede zal komen.

Ben het overigens geheel met jouw eens, dat het waardeloos is, dat dit niet helemaal uit te zetten is. (een beetje dwingerig van Bill niet?)

Jammer, dat ik geen mooier antwoord kan geven.

See Yah! :thumb:

Hallo,

Bedankt voor reactie. Waardeloos dus...maar ja dass Bill hè? Ben er niet blij mee, we hebben hier meerd an 2000 gebruikers, de helpdesk zal overspoeld worden met vragen. grrrrrr!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan