Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

with1

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2002
Ik kan mijn documenten niet bewerken in Word, er staat vermeld dat de documenten vergrendeld zijn.
Hoe hef ik het op?

Alvast bedankt !

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedoel je dit?

Vergrendeling van subdocumenten opheffen

Als een subdocument is vergrendeld, kunt u het document wel bekijken maar niet wijzigen. Subdocumenten worden in de volgende gevallen vergrendeld: als een andere gebruiker op dat moment aan het subdocument werkt, als de auteur van het subdocument een optie voor alleen-lezen heeft ingesteld of als het subdocument is opgeslagen op een gedeelde bestandslocatie met het kenmerk Alleen-lezen.
Hoe weet u of een subdocument is vergrendeld? Wanneer u de uitgevouwen subdocumenten bekijkt, wordt het pictogram van een vergrendeld subdocument weergegeven als . (Wanneer de subdocumenten zijn samengevouwen, worden alle subdocumenten als vergrendeld weergegeven.) Als u een vergrendeld subdocument in een apart venster opent, wordt op de titelbalk het bericht '(Alleen-lezen)' weergegeven.

Voer de volgende procedure uit om de vergrendeling van het subdocument op te heffen. Klik op voor meer informatie als u het subdocument niet kunt ontgrendelen.

1 Geef het hoofddocument weer in de hoofddocumentweergave.
2 Zorg ervoor dat de subdocumenten zijn uitgevouwen.
3 Klik op een willekeurige plaats in het subdocument dat u wilt ontgrendelen.
4 Klik op Document vergrendelen op de werkbalk Hoofddocument.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan