Word

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt. Maar wanneer ik een e-mail binnenkrijg met een poiwerpoint presentatie of Acces met een bestand. Dan krijg ik weer dezelfde melding. zie boven. Als ik een Powerpoint presentatie maak van Open Office en verstuur hem kan dan de ontvanger die geen OpenOffice heeft hem dan wel openen en daar verder in werken.

MartinSr:(

Kijk wat de mogelijkheden zijn als je een presentatie maakt in Impress en dan Bestand -> "Opslaan als" kiest.
Ik verwacht dat je daar bij het pull-down keuzemenu "Bestandstype" ook MS Powerpoint kunt aangeven. (100% zeker ben ik er niet van, maar bijv. Write kan bestanden in Word-formaat opslaan, dus...).

Tijs.

Excel en Powerpoint werkt prima. Alleen krijg ik Acces niet. alleen maar vreemde tekens. In open Office dan.

MartinSr:(

Lijkt mij dat we daar niet veel aan kunnen doen. Het zijn per slot wel verschillende pakketten.

Tijs.

Vragen over OpenOffice.org kunt u beter op het daarvoor gemaakte forum stellen, of op het gemeenschapsforum (zie mijn onderschrift), dat wat drukker is dan het forum hier. Waarschijnlijk hebt u bij de opties van OOo nog geen te gebruiken versie van Java opgegeven, dan werkt Base niet goed of helemaal niet.

@floris v: Bedankt voor deze toevoeging! :)

Tijs.

Naar aanleiding bovenstaande. Java is correct geinstalleerd. Dus daar ligt het niet aan.

MartinSr

Of het geïnstalleerd is, speelt hier geen rol. Het gaat erom of OpenOffice.org weet dat het er is, dat u het gebruiken wilt en welke versie u gebruiken wilt, ook als er maar één versie van Java op uw systeem staat. :evil: Zie http://user.services.openoffice.org/nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=763&p=3759&hilit=Java#p3759 voor een volledige bespreking. Ik kan me nog herinneren dat ik over de kwestie van Java een keer compleet uit mijn dak ben gegaan op het Engelse gebruikersforum. :D

Hallo,

Probleem is opgelost dankzij deze oplossing:

Je kunt eventueel deze oplossing proberen, maar ik kan niet garanderen dat het gaat werken.
Log in op de account waar Office wel op werkt. Open het register (Start>Uitvoeren, typ regedit.) Navigeer naar de volgende sleutel door steeds op het plusje ervoor te klikken: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office . Rechtsklik op deze sleutel en kies exporteren. Je krijgt de vraag hoe je hem wilt noemen en waar je hem op wilt slaan. Noem hem Office.reg en kies hiervoor C op hem op te slaan. Dus gewoon op je C-schijf, niet in een map. Log uit uit die account en log in met je eigen account. Kijk op C voor het registerbestandje. Dubbelklik erop en laat de wijzigingen toevoegen aan het register. Als het goed is, zou je Office nu weer moeten kunnen gebruiken op je eigen account.

MartinSr:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan