Word2000

• Onderwerp starter Onderwerp starter gila
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gila

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2004
Probleem: IK HEB WINDOWS 98 SE - scanner hp 4200C
NU WIL IK EEN DOKUMENT MET TEKST EN HANDSCHRIFT SCANNEN OM DAT DOKUMENT IN TE VOEGEN BIJ EEN TEKST DIE IK GEMAAKT HEB MET WORD2000 die tekst moet bijvoorbeeld ca. 5 kb ZIJN:
Ter verduidelijking ik heb reeds zoiets gemaakt maar ben kwijt hoe ik dat gemaakt heb-
WIE helpt gila groet

5kb voor een blad met handschrift lijkt me bijna onmogelijk of het handschrift moest onleesbaar worden. Een word document met alleen het woordje test is 20 kb. (deze test heb ik even gedaan)

Als jij nog een hele afbeelding erbij wil steken dan word het nog groter.
Het is een afbeelding omdat je niet met ocr technologie handschrift kan ontcijferen.

PS Ik heb niet veel goesting om te antwoorden op iemand die in hoofdletters schrijft het komt over als schreeuwen. En het leest nog ongemakkelijk ook.

Laatst bewerkt:
excuus voor die hoofdletters een kl zonde van mij maar wie is zonder zonde -zo goed hoe kan ik een voorbeeld zenden van een dokument die ik maakte van 4 kb en leesbaar groet gilaen dank nbaar belgie

wie helpt mij zodat ik zo klein mogelijk een dokument met handschriftkan scannen en opslaan voor invoegen
bv Richtextformaat of iets dergelijks het is mij reeds gelukt maar wie nog hoe
groet gila

als je opslaad als .rtf dan kan hij inderdaad kleiner zijn.

word20000

beste vriend hoe krijg ik dat rtf mvrgrgila

beste vriend voor alle duidelijkheid -zie bijlage-hoe krijg ik dit program via mijn scanner hp 4200c:evil:

Bijlagen

• ruud scanprobleem.jpg
    ruud scanprobleem.jpg
    22,5 KB · Weergaven: 32
Zoals je normaal een word document zou maken, en dan doe je
bestand > opslaan als >
nu zie je daar beneden opslaan als word document, druk nu op het pijltje naast word document (dropdown menu) druk op R en dan op enter als het goed is staat er nu .rtf
:)

in dit nachtelijke uur nog even iets proberen duidelijk te maken-de bijlage die ik stuurde had betrekking op een gemaakt scan en opslag van een dokument en dat was correct-en dat zoek ik nu hoe ik dat gemaakt heb-dus de siotuatie ik leg mijn dokument in de vlakscanner en dan komt waar moet de scan afgelegd worden dan zeg ik wordpad en dan als tekst of ...aan te klikken dan opslaan onder experimenteren maar de kb moet ik klein hebben en dat was bij mijn voorbeeld (zie bijlage ) het geval maar ik kom er nu niet mee klaar ??;) groet gila

word2000 sos

probleem is er nog wie helpt mij uit de nood ik wil dokumenten scannen- voorheen lukte het mij op kl.formaat-weet niet hoe maar vindt de weg niet terug zie bijlagen - dank in vooruit

Bijlagen

• ruud scanprobleem.jpg
    ruud scanprobleem.jpg
    22,5 KB · Weergaven: 20
word2000 sos

aanvullingen bijlagen

Bijlagen

• ruud scanprobleem.jpg
    ruud scanprobleem.jpg
    22,5 KB · Weergaven: 25
  • ruud scanprobleem bbbbb.jpg
    ruud scanprobleem bbbbb.jpg
    10,3 KB · Weergaven: 22
nog een bijlage

Bijlagen

• ruud scanprobleem bb.jpg
    ruud scanprobleem bb.jpg
    62,8 KB · Weergaven: 23
word2000 spoed

:o :evil: :love: met de bijlagen heb ik mijn probleem - volgerns mij - duidelijk dar gesteld- en daar blijkt dat het met kb ca.5 mogelijk is maar ik vindt het niet wie kan mij helpen groet

Ik heb je al eerder gezegd dat het voor mij onmoggelijk lijkt.
Als jij zegt dat het je al gelukt is kan ik je wel geloven maar ik kan niet zeggen hoe je het klaar krijgt.

Ik heb wel al soms gemerkt dat wanneer je als .rtf opslaagd de afbeeldingen worden onder een ander bestandsnaam worden opgeslagen waardoor de rtf dus kleiner word.
Als je dan alleen de .rtf verzend dan krijgt de andere de afbeelding niet te zien.

Maar denk ook eens 5000 bytes (5kb) is echt niet veel zelfs door een klasieke telefoonverbinding is dit met een seconden verzonden. Met de huidige breedband verbindingen is het nog vele malen sneller.

Ik denk ook dat er bijna iemand reageerd omdat het niemand mogelijk lijkt.

het volgende probeer zelf eens uit: dokument scannen onder wordpad en als tekst (die is dan bij 100% ca.8oo kb )stuur hem dan naar een bepaalde map via word2000 en dan sturen als bijlage bij een mail dan heeft hij ca. 6 kb

PS ik ben een 82 jarige amateuren experimenteer eea groet gila

word2000 scannen

het blijft mijn probleem
ook als ik met hp4200 scan komt het goed in beeld maar als ik het opsla en weer wil openen komt de tekst met alle mogelijke fouten in de tekst te voorschijn - wie weet raad
ps en wat betreft die 5 of 7 kb geef mij een emailadres op
en ik stuur een voorbaald groet gila

programma word2000 en tiff document

wie weet een oplossing om een tiff document in te voegen in een programma met het invoegen in word2000 lukt het niet komt vervormd over - het liefste zou ik hem onvervormd in een word2000 document invoegen zo niet dan wel in .......?
met vriendelijke groet gila:love:

word2000 tiff

weet niemand een oplossing ?
mvrgroet gila

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan