Word2007: doc versturen als bijlage (vanuit Word)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Berichten
925
Ik probeer vanuit een Word-doc dat doc te versturen per mail, als bijlage (met Outlook Express). Ik klik daartoe op de Officeknop/Verzenden, maar blijk dan alleen te kunnen faxen, het pictogram "E-mail" is grijs.
In Internet Explorer heb ik aangeven wat mijn standaard-mailprogramma is, moet/kan ik dat nu ook in Word ergens doen?

Alvast bedankt voor je antwoord,
I.
 
Klik eens op de link die flow10 aangeeft.
Wat CorVerm aangeeft kan je gebruiken voor "Verzenden naar E-mailadres" en ook voor
"E-mail"
Als die 2 icoontjes, na installatie, niet aktief zijn (dus grijs zijn ) in de werkbalk "Snelle Toegang" , installeer dan de update SP2 Microsoft Office 2007. Daarna zijn die icoontjes aktief en kan je ze gebruiken.
Zo was het probleem bij mij toch opgelost.
Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan