Word2007 werkt niet meer,

Status
Niet open voor verdere reacties.

chretienjanssen

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2004
Na het openen van een toegezonden Word-dokument, werkt mijn Word2007 niet meer. Ik krijg hem niet meer aan de praat. Telkens bij openen slaat hij na enkele seconden op witte pagina met even later de melding dat het programma niet meer werkt.
Wat nu gedaan ? is er iemand die dit ook aan de hand heeft gehad ? Alvast dank voor een antwoord.

Hoi,

Vraag: zat hij 'gratis' bij een nieuwe pc of laptop?

Ervan uit gaande dat je een legale en niet probeer versie van Office hebt:
Ga eens naar de Windows startknop links onder, kies voor alle programma's, Microsoft Office, hulpprogramma's, diagnostische gegevens en draai die tool eens.

Beste,
ik heb die tool gedraaid, maar Word7000 valt opnieuw uit na enkele seconden. de tool had nochtans 1 fout hersteld. Misschien opstarten, zal ik eens proberen.

Werkt nog steeds niet. Ik heb het programma MS Office verwijderd en dan terug ingeladen met de originele CD, daarna een aantzl diverse updates die automatisch volgden, en straf : Word doet nog steeds dezelfde uitval na enkele seconden. Excell niet. Wie weet nu nog raad ?

w

Hallo meneer Superzeeuw, ik heb die links geprobeerd, dank u, maar er wijzigt niets, nu is ligt service ( die u aangaf ) blijkbaar uit.

ja, ik heb MS Office 2007 reeds 3 x er van afgehaald, en opnieuw geinstalleerd, met daarna nog enkele updates, en nog steeds valt die Word uit, ook in Excel hetzelfde probleem als ik de iets uit de bovenbalk wil doen, bv op Bold zetten, of iets af te printen.
Ik denk dat er iets fout is met de Vista, en zodoende sukkel nog even verder, dan breng ik de pc binnen. Volgens de aanwijzigingen in MS office zou alles normaal moeten werken...

Het lijkt wel of er iets achter blijft in het register van Windows.

Ik ben sowieso geen fan van Windows laat staan Vista.
Ik weet niet hoe je het register in Vista kunt schonen.
Wat ik nog weleens doe is een deïnstallatie en daarna het register cleanen.
Vervolgens opnieuw installeren en dat werkt goed.

Het is een optie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan