word2010 versies

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik verander nogal eens iets in documenten. nu zou ik, zonder al teveel gedoe, de verschillende versies willen bewaren. kan dat onder 2010? en zo ja, hoe? zo neen, dan hoor ik dat ook graag!
alvast dank!

versiebeheer bedoel ik.
je hebt een oude versie, je verandert er wat in en je wilt zowel de oude als nieuwe versie bewaren. ik weet dat je ze kunt 'opslaan als' en dan versienummer meegeven, maar dat is me te ingewikkeld, ik wil het 'automatisch'!

dan ben ik de oude versie toch kwijt!

Zet de optie "Always create back-up copy" aan.
Zie bijgevoegde screendump Capture.JPG

Laatst bewerkt:
dank voor reactie. houd ik dan van elke versie een backup of alleen van de laatste?

Htil,
Ik weet dat de optie er is, maar gebruik deze zelf niet. Kwestie van een test document maken en uitproberen.
Wil je echt met revisiebeheer gaan werken dan zul je een document management systeem moeten gebruiken (voor zakelijke toepassingen). Die bewaren alle versie's en kunnen onderlinge verschillen aangeven (wat ook WORD kan oveigens met Compare).
Document management is mogelijk met: MS-Sharepoint, Manual Master, Qualtrax en mogelijk zijn er nog vele te vinden op het www.

Versie

Onder bestand staat de optie Versie hier kan je versies opslaan in 1 document.

Je zegt het zelf in je vraag je wilt verschillende versie bewaren.

Of dit werkt voor jouw dat moet je zelf bekijken. Ik vind het handig werken.

dag gregor, ik vroeg het voor alle zekerheid omdat ik ook andere suggesties kreeg. kan ik dat makkelijk instellen of moet ik het bij ieder document weer aangeven?

Elke keer opslaan

Je moet dit volgens mij elke keer zelf instellen.

Je kan wel instellen dat hij automatisch wanneer jij opslaat een versie opslaat.

gregor, dank weer! dat laatste daar gaat het om he. hoe kan instellen dat voor documenten waarvan ik verschillende versies wil bewaren, dit ook automatisch gebeurt....

Bij deze dan.

Suc6 verder
dag gregor, ik kom er niet achter waar ik opslaan in versies kan vinden. wel, bij info, de mogelijkheid om ze te beheren, maar niet hoe ze op te slaan.
je vorige reactie begreep ik niet. moest er nog iets bij zitten? een link of zo?
graag hoor ik van je!
dank alvast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan