word2013: voetnoten hernummeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik ben een stuk aan het maken bestaande uit verschillende hoofdstukken. Hoe kan ik bij een nieuw hoofdstuk de nummering weer met '1' laten beginnen?

Je kunt voetnoten doorlopend laten nummeren (heb je blijkbaar aanstaan nu), per pagina of per sectie. Wil je dat de nummering bij elk hoofdstuk opnieuw begint, dan zul je dus secties moeten toevoegen per hoofdstuk.

ik heb pagina einde ingevoerd bij begin tweede hoofdstuk en ik heb voetnoten ingesteld op elke sectie opnieuw beginnen. Maar geen start met nieuwe 1

Een pagina-einde is ook geen sectie-einde :).

het is gelukt! dank jullie wel!!

nog een extra vraagje. in ondermarge heb ik steeds (A)/(B) staan. A is het werkelijke paginanummer, B is het totaal aantal pagina's.
kan ik per sectie de nummering (A) opnieuw laten beginnen? zo ja hoe?
is het ook mogelijk A/B/C toe te voegen waarvoor dan A staat voor het paginanummer in de sectie, B voor het paginanummer en C voor het aantal pagina's
?

Paginanummering werkt op dezelfde manier, dus ook die kun je per sectie opnieuw laten beginnen. Kwestie van de eigenschappen aanpassen.

dat heb ik geprobeerd (eigenschappen aanpassen) maar ik kan de paginanummering niet opnieuw met 1 laten beginnen, Zie geen 'eigenschappen'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan